Gezocht: nieuwe Haarlemse bedrijven

Aanbevolen berichten

Gezocht: nieuwe Haarlemse bedrijven

 

Heb jij al jaren het idee om een eigen bedrijf te starten? Of is dit het moment dat de ondernemer in jou wakker wordt? Heb jij een leuk, creatief, innovatief, kansrijk of briljant idee? Dan is dit jouw kans op een vliegende start met je eigen bedrijf. Harlem Inc zoekt nieuwe bedrijven die Haarlem kleur geven.

 

Maak werk van je eigen bedrijf met Harlem inc.

 

Harlem Inc is een samenwerkingsverband van Haarlemse bedrijven. Deze bedrijven hebben veel kennis van en ervaring met startende ondernemers. Zij weten wat het is om ondernemer te zijn en dat er veel bij komt kijken. Daarom hebben zij Harlem Inc opgericht. Harlem Inc helpt om jouw droom te realiseren.

 

Wat win je:

# een persoonlijke coach voor drie jaar;

# korting op de huur van het (bedrijfs)pand;

# advies over juridische en financiële zaken, belastingen, scholing en personeelszaken;

# workshops in de ondernemerscarrousel;

# korting op de bedrijfsfinanciering én op een opleiding;

# €2.500 voor de inrichting van het pand of voor de aanschaf van inventaris.

 

www.harleminc.nl

mannetje_2.thumb.jpg.545722cad7d11b01a6ca6e368035ccbf.jpg

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Hi Iwan,

ken het concept al via-via. wat me opvalt is dat er ogenschijnlijk geen échte ondernemers bij betrokken zijn, maar veel "corporate" adviseurs. Klopt mijn beeld?

 

Bijna... Naast de corporate adviseurs die vaste kennis partners zijn bij YOUNG mkb haarlem -ervaring met startende (jonge) ondernemers nemen ook leden/(echte)ondernemers van MKB Haarlem en Young mkb leden deel in de jury....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.