Geplaatst: 5 juni 200916 j Zomaar iemand 4k berichten 8 Trofeeën 228 Reputatie Als ik uit een installatie klus van een particulier een apparaat koop (zonder bon) en ik verkoop deze weer door moet ik dan wel of geen BTW rekenen.
Geplaatst: 5 juni 200916 j R.I.P. - Fred Wiersma 4.7k berichten 8 Trofeeën 244 Reputatie Ja, BTW berekenen. r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM
Geplaatst: 5 juni 200916 j Zomaar iemand 4k berichten 8 Trofeeën 228 Reputatie Auteur Bedankt voor het snelle antwoord.
Geplaatst: 5 juni 200916 j ronaldinho 3.8k berichten 8 Trofeeën 296 Reputatie Mogelijk zou je wel gebruik kunnen maken van de margeregeling. Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".
Geplaatst: 5 juni 200916 j Zomaar iemand 4k berichten 8 Trofeeën 228 Reputatie Auteur Ik heb misschien maar een paar keer per jaar wat tweedehands goederen, dus dat is niet zo interessant.
Zomaar iemand
Als ik uit een installatie klus van een particulier een apparaat koop (zonder bon) en ik verkoop deze weer door moet ik dan wel of geen BTW rekenen.