Ga naar inhoud

Uit de pas lopen van Wordpress Stats en Google Analytics?

Geplaatst:

R.I.P. - Fred Wiersma

Ik heb zowel Wordpress Stats als Google Analytics voor bezoekersstatistieken. Tot nu toe komt dat redelijk overeen, alleen merk ik dat de laatste 4 dagen Analytics zeer weinig bezoekers registreert en Stats nog steeds 'normaal'.

Ik heb niets gewijzigd aan instellingen of zo (hoop ik...). Bijgaand een plaatje van de laatste 10 dagen.

Heeft iemand een verklaring?

wp_-_ga.thumb.jpg.1a2f9fb2cb039bf27b5efa33addf2a15.jpg

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Featured Replies

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Als je in wordpress de betreffende [over..] pagina bekijkt en je kijkt naar de permalink (bovenaan onder je titel), en je vergelijkt die met de permalink van de pagina [over smc]/[aanbevelingen] zit er dan verschil in?

Frans

Geplaatst:

R.I.P. - Fred Wiersma

• Auteur

Alles staat goed voor zover ik zie.

Geplaatst:

R.I.P. - Fred Wiersma

• Auteur

En nu werkt het weer? ???

(afblijven nu!)

Geplaatst:

Maarten

Het is nog steeds heel traag. Een website hoort er binnen enkele seconden te staan, anders zijn je bezoekers weg.

Ik zou het eens met een host in Nederland gaan testen, om te kijken of het probleem misschien bij je hostingprovider ligt. Ik zou ook die cache eens uitzetten, misschien is dat wel een oorzaak van het probleem. Een cache zou je pas nodig moeten hebben bij vele honderden bezoekers per dag, niet bij een kleine website.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.