Belastingdienst

Aanbevolen berichten

Bel het gratis nummer en doorloop het keuzemenu. Dan verteld de vriendelijke dame: 'Al onze medewerkers zijn in gesprek, probeert u het later nog eens...' <> <> <>

 

En dat is al een hele tijd aan de gang... beetje vaag ???

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Damn, ik weet precies wat je bedoeld. Kots misselijk wordt je er van! Een callback service zou niet slecht zijn.

 

Ik heb zitten denken, het zou een kostenbesparende gedachte kunnen zijn omdat ze dan de queue kosten voor het gratis nummer niet hoeven te betalen... Maar volgens mij zijn de new call costen gelijk aan twee of drie minuten queue kosten. Als je dus de hele dag aan het new/re-callen bent is het volgens mij duurder voor de belastingdienst.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

De belastingdienst in Leeuwarden heeft een muziekje, je hoefd dus maar 1 keer te bellen en verder alleen te luisteren, veel makkelijker. Alleen komt er steeds zo'n vrouw door heen 'Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ongenblik aub'.

 

Jelmer.

p.s. volgens mij vermoed topic starter een storing, ik weet van niks.

Link naar reactie

Dit probleem heb ik in Utrecht nooit gehad, maar de tijd dat ik daar ondernemer was ik alweer lang vervlogen (jemig wat klinkt dat alsof ik oud ben). In Amsterdam heb ik dit vanaf het begin gehad. Erg irritant inderdaad. Maar goed, nu komt ie:

 

neem het nummer van de BD, verander de laatste twee of drie cijfers in iets compleet anders en bellen maar.

- 'goedemiddag, belastingdienst, onderneming één, wat kan ik voor u doen?'

- 'Hmmm, ik dacht dat ik net door werd verbonden naar inkomsten drie? Kan het zijn dat dat misschien misgegaan is?'

- 'Ja hoor, dat zou kunnen, met wie wilt u spreken?'

- 'Nou, met meneer die-en-die' (waarvan je de vorige keer de naam hebt onthouden)

- 'Ok, ik verbind u even door...'

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.