Persoon Geplaatst: 3 september 2003 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 3 september 2003 Bel het gratis nummer en doorloop het keuzemenu. Dan verteld de vriendelijke dame: 'Al onze medewerkers zijn in gesprek, probeert u het later nog eens...' <> <> <> En dat is al een hele tijd aan de gang... beetje vaag ??? Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
zrski Geplaatst: 3 september 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 3 september 2003 Damn, ik weet precies wat je bedoeld. Kots misselijk wordt je er van! Een callback service zou niet slecht zijn. Ik heb zitten denken, het zou een kostenbesparende gedachte kunnen zijn omdat ze dan de queue kosten voor het gratis nummer niet hoeven te betalen... Maar volgens mij zijn de new call costen gelijk aan twee of drie minuten queue kosten. Als je dus de hele dag aan het new/re-callen bent is het volgens mij duurder voor de belastingdienst. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
old account Geplaatst: 3 september 2003 old account 727 1 Geplaatst: 3 september 2003 De belastingdienst in Leeuwarden heeft een muziekje, je hoefd dus maar 1 keer te bellen en verder alleen te luisteren, veel makkelijker. Alleen komt er steeds zo'n vrouw door heen 'Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ongenblik aub'. Jelmer. p.s. volgens mij vermoed topic starter een storing, ik weet van niks. Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 3 september 2003 Auteur Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 3 september 2003 Het is naar mijn weten geen storing, gewoon drukte ofzo. Vroeger kwam je in de wachtstand, nu verbreken ze gewoon de verbinding als iedereen bezet is... Leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker ??? Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
zrski Geplaatst: 3 september 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 3 september 2003 Leuker kunnen ze het niet maken, maar mensen irriteren kunnen ze als de beste :P HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Alef Arendsen Geplaatst: 6 september 2003 Alef Arendsen 1,2k 45 Geplaatst: 6 september 2003 Dit probleem heb ik in Utrecht nooit gehad, maar de tijd dat ik daar ondernemer was ik alweer lang vervlogen (jemig wat klinkt dat alsof ik oud ben). In Amsterdam heb ik dit vanaf het begin gehad. Erg irritant inderdaad. Maar goed, nu komt ie: neem het nummer van de BD, verander de laatste twee of drie cijfers in iets compleet anders en bellen maar. - 'goedemiddag, belastingdienst, onderneming één, wat kan ik voor u doen?' - 'Hmmm, ik dacht dat ik net door werd verbonden naar inkomsten drie? Kan het zijn dat dat misschien misgegaan is?' - 'Ja hoor, dat zou kunnen, met wie wilt u spreken?' - 'Nou, met meneer die-en-die' (waarvan je de vorige keer de naam hebt onthouden) - 'Ok, ik verbind u even door...' Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen