Ga naar inhoud

Startpagina voor voor verbeterign site

Geplaatst:

systeemplafond

Ik gebruik een verzamelsite als techniek voor het creëren van links voor mijn site. wie gebruikt ook deze verzamel sites voor het boosten van zijn site . Mischien heeft iemand nog een goede strategie .

Patrick remkes

systeemplafond webshop www.systeemplafond.nu

Featured Replies

Geplaatst:

dannyverhoeven

Wanneer jij een startpagina begint moet het niet je doel zijn om al je website's of pagina's erop te gooien maar een leuke verzameling te maken van het onderwerp.

Daarna adviseer ik je om voor de startpagina die je beheert ook weer gerelateerde links gaan zoeken.

Succes

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Beheer je zelf een startpagina-dochter, of heb je zelf een links-verzamelpagina gemaakt, of vraag je Startpagina-dochters naar jou te linken? Ik snap helemaal niets van dit topic...

Geplaatst:

dannyverhoeven

Hij vraagt hoe je een eigen verzamelwebsite (zoals Startpagina) kan inzetten als link building strategie.

En wilt volgens mij ervaringen van Beheerders die dit gebruiken voor hun eigen website.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Geplaatst:

systeemplafond

• Auteur

ik beheer zelf een startpagina. Ik gebruik het contact met de mensen die een link willen op tevens te wijzen op mijn eigen site.

Patrick remkes

systeemplafond webshop www.systeemplafond.nu

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.