Ik bied ideal implementaties aan voor mensen met webwinkels en ben nu een goed overzicht van alle aanbieders en prijzen te maken.
Nu weet ik dat docdata payments (nederlands bedrijf) veel manieren van betaling aanbiedt waaronder ideal. Ik heb de prijzen opgevraagd en naar mijn weten komt het hier op neer:
Goedkoopste manier van ideal accepteren:
Aansluitkosten : 275 E
Maandelijks abbo, ideal only: 35 E + ideal abbo 5,95 E= 40,95 E
Per gestarte transactie: 0,35 E (mag hopen dat als iemand niet tot betalen overgaat dit niet wordt gerekend).
Per ideal transactie: 0,48 E
Dus 40,95 per maand en 0,83 cent per transactie.
Hiermee zijn ze de duurste provider die ik ben tegengekomen. Ook is er geen voordeel als er op grote schaal transacties plaatsvinden. Toch zie ik juist bij de grootverbruikers veelal betalingen via docdata, terwijl bijv ogone stukken goedkoper is.
Mis ik nu iets of wordt er door die partijen niet goed vergeleken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
chielsen
chielsen
Ik bied ideal implementaties aan voor mensen met webwinkels en ben nu een goed overzicht van alle aanbieders en prijzen te maken.
Nu weet ik dat docdata payments (nederlands bedrijf) veel manieren van betaling aanbiedt waaronder ideal. Ik heb de prijzen opgevraagd en naar mijn weten komt het hier op neer:
Goedkoopste manier van ideal accepteren:
Aansluitkosten : 275 E
Maandelijks abbo, ideal only: 35 E + ideal abbo 5,95 E= 40,95 E
Per gestarte transactie: 0,35 E (mag hopen dat als iemand niet tot betalen overgaat dit niet wordt gerekend).
Per ideal transactie: 0,48 E
Dus 40,95 per maand en 0,83 cent per transactie.
Hiermee zijn ze de duurste provider die ik ben tegengekomen. Ook is er geen voordeel als er op grote schaal transacties plaatsvinden. Toch zie ik juist bij de grootverbruikers veelal betalingen via docdata, terwijl bijv ogone stukken goedkoper is.
Mis ik nu iets of wordt er door die partijen niet goed vergeleken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22021-docdata-payments/Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag