Ga naar inhoud
Geplaatst:

MVEJVDB

Hallo,

Heeft iemand hier ervaring met een online magazine voor een bepaalde bedrijfstak tegen betaling?

Ik speel met het idee om dit op te zetten voor een bedrijfstak waarvoor deze er nog niet is,

maar ik vraag me af hoevaak dit eerder is gedaan ( een online betaalmagazine dus ) en tegen betaling?

Featured Replies

Geplaatst:

TwaBla

Is eerder gedaan. Komt zelfs veel voor, alleen zijn die initiatieven minder zichtbaar. Als je zeer hoogwaardige info aanbiedt aan een afgebakende professionele community, kun je geld vragen voor toegang. Zie T2T oftewel top-to-top publishing.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

MVEJVDB

• Auteur

Dank, zinvolle site!

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Hallo,

Heeft iemand hier ervaring met een online magazine voor een bepaalde bedrijfstak tegen betaling?

Ik speel met het idee om dit op te zetten voor een bedrijfstak waarvoor deze er nog niet is,

maar ik vraag me af hoevaak dit eerder is gedaan ( een online betaalmagazine dus ) en tegen betaling?

Er zijn genoeg online magazines en kranten (ft.com bijvoorbeeld) die bepaalde content vrij toegankelijk maken, maar andere content tegen betaling (zgn. premium content). Ze willen met de gratis content lezers prikkelen om een abonnement af te nemen zodat ze alles kunnen lezen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.