• 0

Nieuwe creatieve webconcept voor digitale kunstenaars

Omschrijving van je concept:

YES!!! Gisteren al een klein yes-moment, vanavond een heel groot! Ons nieuwe creatieve kunstconcept is vanaf nu online op http://www.canvasinabox.com.

 

Na veel werk, begint het nu pas echt. We zouden het super vinden als je eens naar het concept en de site zou willen kijken en ons je feedback zou willen geven?!

 

Hoezo Canvas In A Box?

Canvas In A Box is een kunstwebsite die speciaal is bedoeld voor digital art, kunst die van het begin tot het eind digitaal is gemaakt. Waarom is dit interessant?

[*] Er zijn heel veel digitale kunstenaars (fotografen, grafisch vormgevers, illustratoren) die de meest prachtige dingen maken. Hen willen we een gratis platform bieden om hun vrije werk (niet gemaakt in opdracht van een klant) online te exposeren en te verkopen.

[*] Tegelijkertijd zijn er veel kunstliefhebbers die ook wel eens wat anders willen dan offline galerieën afstruinen.

[*] Ook zijn er ontelbare bedrijven en particulieren zijn die hun interieur graag wat extra ambiance willen geven door een mooi stuk aan de muur te hangen, maar eigenlijk niet goed weten waar ze dat moeten zoeken (denk aan hotelkamers, restaurants, cafés en andere organisaties die hun ontvangstruimte, wachtkamer, meeting room of andere representatieve ruimte willen styleren).

Graag willen we deze partijen elkaar laten ontmoeten via onze kunstwebsite Canvas In A Box - Dress your walls.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Achtergrond

Na het ontwikkelen van het concept zijn we aan de slag gegaan met de vormgeving ervan. Jasper - mijn partner - heeft het hele online stuk gerealiseerd, terwijl ik de acquisitie van digitale kunstenaars voor mijn rekening heb genomen. Samen zijn we op zoek gegaan naar een betrouwbare partner voor de productie en verzending van de werken. We hebben hartverwarmende en enthousiaste reacties gekregen, zowel van de klant- als de kunstenaarszijde. Alle feedback die we tot nu toe hebben gekregen, hebben we verwerkt in het concept zoals het er nu staat.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Hoe werkt het?

Op Canvas In A Box kan een klant het creatieve werk van zijn keuze selecteren, aangeven in welk formaat hij het graag wil ontvangen en vervolgens een order plaatsen. Het kunstwerk wordt dan gedrukt op kwalitatief canvas, gespannen op een stevige lijst en vervolgens naar de klant verstuurd om zijn muren te verfraaien. We zullen ook nog andere materialen toevoegen (zoals bijvoorbeeld hoge kwaliteit fotoprints), maar willen beginnen met canvas omdat dit bekend is en daarmee laagdrempelig voor de klant.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Win-win-win

De opbrengsten van Canvas In A Box worden eerlijk gedeeld met de kunstenaars en zij blijven de intellectuele rechten op de werken behouden. Klanten vinden op Canvas In A Box betaalbare originele kunstwerken. 2% van onze omzet gaat naar Unicef omdat we ook graag een goed doel willen steunen.

 

Wat is kunst?

Kunst is persoonlijk. Of je iets mooi vindt of niet, dat bepaal je zelf. We richten ons op particulieren en bedrijven, maar willen ons niet beperken tot één bepaalde kunststijl. Long tail is de gedachte; zolang een werk van een zekere kwaliteit is (we selecteren alle werken vooraf, niet elk werk komt automatisch in de collectie) en er een mogelijke doelgroep voor is, verdient het een plaatsje in de collectie.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

En toen?

De komende tijd willen we graag nog wat meer werken toevoegen, waarna we de marketing van de site flink gaan opschroeven en actief klanten gaan werven. Vandaar op dit moment onze vragen:

 

- Willen jullie eens naar de site kijken? Is alles helder?

- Ben jij of ken je een digitale kunstenaar die mee wil doen? Stuur ons dan even een berichtje...

- Alle ideeën en aanvullingen zijn natuurlijk welkom!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Daphne

 

Allereerst vind ik het een leuk en origineel idee, en de uitwerking cq. de site spreekt me meteen aan.

 

Kriskras een paar opmerkingen:

 

Ik vraag me wel af of mensen kunst vanuit de shop kopen.

Voor mij is het moeilijk om de vertaalslag te maken van iets op m'n scherm naar de indruk die het geeft als het bij mij aan de muur hangt. Vooral als het om bedragen van 100-400 euro gaat ben ik huiverig.

 

Het is me aansluitend dan ook niet duidelijk hoe ik je tevredenheidsgarantie moet interpreteren.

Ik heb de indruk dat het gaat om tevredenheid over de drukkwaliteit en niet zozeer of ik tevreden ben met het totaalplaatje in mijn huis.

Aangezien je maatwerk levert denk ik dat de wet kopen op afstand voor jou niet geldt. Logisch vanuit jou geredeneerd want anders zit je binnen de kortste keren met een berg retouren, maar een belemmering voor mij om te kopen.

 

Daarnaast zal ik denk ik de kosten voor een retour moeten dragen (althans, normaal is dat zo,kon het bij jou niet zo goed vinden)

 

Kun je dat niet oplossen door de klant nog de keus vooraf te geven gratis een papieren print van de foto op het goede formaat te ontvangen om te kijken hoe iets in de kamer staat?

 

Wellicht meer werk, maar dan de prijzen maar iets hoger.

Het zal voor mij de aankoopbeslissing vereenvoudigen.

 

Een tweede puntje is de zoekfunctie: Als ik een kleur invul en vervolgens een ander onderwerp kies is mijn gekozen kleur weer weg. Niet zo prettig als ik gewoon in een aantal onderwerpen alles met de kleur bruin zoek.

 

Rechtsboven zou ik de teksten klikbaar maken met een toelichting, of laten verwijzen naar de juiste FAQ-vraag

Nu dacht ik dat ze klikbaar waren, maar dat waren ze dus niet

 

De naam van de kunstenaar zou ik klikbaar maken en laten verwijzen naar een biografie van hem/haar en tevens de mogelijkheid meer werk van dezelfde kunstenaar te zoeken (wellicht ook een extra veld in je zoekvenster van maken)

 

3D-animatie is leuk! evenals het detailzoomvenster (kan die niet iets groter?)

 

Bij de checkout zou ik bovenin een stappenplan maken zodat duidelijk is waar in het bestelproces ik zit

 

Na een bestelling kom ik bij 'verder winkelen'weer op je homepage en ben ik mijn selectie kwijt.

Wellicht handiger om terug te komen bij het bestelde artikel en van daaruit de gewenste/gekozen navigatie weer op te pakken

 

w3c-validator is niet zo blij met je site.

 

Het is moeilijk al iets te zeggen over je google vindbaarheid, maar ik zou de teksten meer SEO-vriendelijk maken en niet op iedere pagina gelijk. Daarnaast (indien mogelijk) de H1-tags inzetten voor je relevante zoekwoorden en niet voor 'helaas niets gevonden'

 

Blog is een goed idee, leuk

 

Al met al is het wel een site die ik bij m'n bookmarks heb gezet voor als ik nog wat aan de muur nodig heb.

Of ik tzt wat koop...daar twijfel ik om eerstgenoemde reden nog over

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Hi Frans,

 

Dankjewel voor je uitgebreide reactie! We stellen die erg op prijs! Zoals we ook bij anderen gezien hebben, is het nemen van de 'Last Mile' eenvoudiger met de steun van HL!

 

Hieronder onze reacties:

 

Voor mij is het moeilijk om de vertaalslag te maken van iets op m'n scherm naar de indruk die het geeft als het bij mij aan de muur hangt. Vooral als het om bedragen van 100-400 euro gaat ben ik huiverig.

 

Hoe zou je dit op kunnen lossen? Sommige mensen zijn visueel ingesteld, andere niet. Zou het helpen als we foto's toevoegen van een ruimte waarin het werk in een bepaald formaat ophangt? Of blijft het dan nog moeilijk om een vertaalslag te maken naar je eigen situatie?

 

Het is me aansluitend dan ook niet duidelijk hoe ik je tevredenheidsgarantie moet interpreteren. Ik heb de indruk dat het gaat om tevredenheid over de drukkwaliteit en niet zozeer of ik tevreden ben met het totaalplaatje in mijn huis.

Aangezien je maatwerk levert denk ik dat de wet kopen op afstand voor jou niet geldt. Logisch vanuit jou geredeneerd want anders zit je binnen de kortste keren met een berg retouren, maar een belemmering voor mij om te kopen.

Daarnaast zal ik denk ik de kosten voor een retour moeten dragen (althans, normaal is dat zo,kon het bij jou niet zo goed vinden).

Kun je dat niet oplossen door de klant nog de keus vooraf te geven gratis een papieren print van de foto op het goede formaat te ontvangen om te kijken hoe iets in de kamer staat? Wellicht meer werk, maar dan de prijzen maar iets hoger.

Het zal voor mij de aankoopbeslissing vereenvoudigen.

 

De tevredenheidsgarantie gaat inderdaad over de drukkwaliteit. Jammer genoeg kun je met dit soort maatproducten moeilijk een smaak- of belevingsgarantie geven. We zullen de tekst nog wat verder aanscherpen, want de retourkosten zijn inderdaad voor de klant. Je idee van een papieren print vinden we erg goed. Hoe we dit concreet gaan invullen, daar gaan we even over nadenken (we willen geen gratis posterleverancier worden) en dat laten we nog even weten.

 

Een tweede puntje is de zoekfunctie: Als ik een kleur invul en vervolgens een ander onderwerp kies is mijn gekozen kleur weer weg. Niet zo prettig als ik gewoon in een aantal onderwerpen alles met de kleur bruin zoek.

 

Dat klopt, goed opgemerkt. Dit is een beperking van de winkelsoftware waar wij ook al tegen waren aangelopen. We zoeken nog naar een oplossing.

 

Rechtsboven zou ik de teksten klikbaar maken met een toelichting, of laten verwijzen naar de juiste FAQ-vraag. Nu dacht ik dat ze klikbaar waren, maar dat waren ze dus niet.

 

Goed idee, doen we!

 

De naam van de kunstenaar zou ik klikbaar maken en laten verwijzen naar een biografie van hem/haar en tevens de mogelijkheid meer werk van dezelfde kunstenaar te zoeken (wellicht ook een extra veld in je zoekvenster van maken)

 

Zoeken op kunstenaarsnaam is nu al mogelijk. Op dit moment is alle info bij het kunstwerk zelf terug te vinden (voorzover de teksten over de kunstenaar en het werk al beschikbaar zijn). Een biografiepagina over elke kunstenaar hebben we toegevoegd aan de to do-lijst.

 

3D-animatie is leuk! evenals het detailzoomvenster (kan die niet iets groter?)

 

De 3D animatie is bedoeld om puntje 1 enigszins te ondervangen, maar dit blijft natuurlijk anders dan "the real thing". Technisch zou het detailvenster wel groter kunnen, maar het wordt moeilijk als je het grootste formaat werk kiest en inzoomt. Hier moeten we nog verder mee experimenteren, maar zeker een goede opmerking.

 

Bij de checkout zou ik bovenin een stappenplan maken zodat duidelijk is waar in het bestelproces ik zit

 

Bovenin staat een stappenplan (Winkelwagen->Adresgegevens->...), is dit niet duidelijk genoeg denk je?

 

Na een bestelling kom ik bij 'verder winkelen'weer op je homepage en ben ik mijn selectie kwijt. Wellicht handiger om terug te komen bij het bestelde artikel en van daaruit de gewenste/gekozen navigatie weer op te pakken

 

Terechte opmerking, maar jammer genoeg lijkt dit een beperking in de webshopsoftware te zijn. Dit moeten we dus nog verder uitzoeken.

 

w3c-validator is niet zo blij met je site. Het is moeilijk al iets te zeggen over je google vindbaarheid, maar ik zou de teksten meer SEO-vriendelijk maken en niet op iedere pagina gelijk. Daarnaast (indien mogelijk) de H1-tags inzetten voor je relevante zoekwoorden en niet voor 'helaas niets gevonden'

 

We zijn voor een deel van de opbouw van de pagina afhankelijk van de webshopsoftware (waar we overigens best wel tevreden over zijn). Die genereert ook de meeste foutmeldingen in de validator. Daarom maken we vooral een site die compatible is met verschillende browsers, dat heeft op dit moment de hoogste prioriteit. Waarom is én én altijd zo moeilijk in online land?

 

Wat betreft de vindbaarheid: goede constatering, kwestie van prioriteiten. We zijn nog bezig met SEO-vriendelijkheid, maar wilden de site nu eerst lanceren, om verdere feedback hierin mee te kunnen nemen.

 

Blog is een goed idee, leuk

 

Al met al is het wel een site die ik bij m'n bookmarks heb gezet voor als ik nog wat aan de muur nodig heb.

Of ik tzt wat koop...daar twijfel ik om eerstgenoemde reden nog over

 

Heb je wel een idee hoe we je kunnen overtuigen, anders dan met een papieren print vooraf?

 

Link naar reactie
  • 1

Hoe we dit concreet gaan invullen, daar gaan we even over nadenken (we willen geen gratis posterleverancier worden) en dat laten we nog even weten.

Groot logo onderin de "poster" , inkt gebruiken die relatief snel vervaagt/verkleurt (en dit ook melden op je site), goedkoop papier gebruiken. Het gaat om een eenmalige impressie en daarna mag het ding de kattenbak in

Zoeken op kunstenaarsnaam is nu al mogelijk.

 

Als ik hem weet kan ik hem intypen in het zoekvenster.

Je kunt natuurlijk snel even (zoals je in je blog ook hebt gedaan) een hyperlink maken van de kunstenaarsnaam die de zoekresultaten van die kunstenaar weergeeft.

 

Bovenin staat een stappenplan (Winkelwagen->Adresgegevens->...), is dit niet duidelijk genoeg denk je?

 

Helemaal over het hoofd gezien.

 

 

Heb je wel een idee hoe we je kunnen overtuigen, anders dan met een papieren print vooraf?

 

Nog niet, maar dat komt nog wel

Link naar reactie
  • 0

Ziet er leuk uit!

 

Iets heel anders. Ik heb daar verder niet naar gezocht, maar..

 

Wanneer iemand een iegen ontwerp/bewerkte foto op canvas wil hebben, kunnen ze dat dan ook bij jullie doen? Technisch natuurlijk wel, maar misschien richten jullie je daar bewust niet op.

Ik weet dat er wel sites zijn waar je dingen op canvas kan laten bedrukken, maar is de kwaliteit van het canvas daar minder?

 

Een andere opmerking, je zou ook een site kunnen hebben waarbij je werkt zoals shirtcity.com , maar dan voor ontwerpen van 'amateurs' die hun ontwerpen zelf aanbieden en jullie drukken die ontwerpen op canvas wanneer er besteld wordt. Dit zou dan een andere site moeten zijn dan waar jullie de kunsternaars werken verkopen. Die twee moeten niet op 1 site staan lijkt me, dat mengt niet goed. Kun je dan op die manier schaalvoordelen halen en grotere winstmarges creeeren voor jouw kunstsite.

hmm... misschien wat omslachtig, maar zie het maar als een brainstorm... ofzo.

Trail art: www.imsobo.com

Link naar reactie
  • 0

@VeeVeeVee: dankjewel voor je reactie!

 

Wanneer iemand een iegen ontwerp/bewerkte foto op canvas wil hebben, kunnen ze dat dan ook bij jullie doen? Technisch natuurlijk wel, maar misschien richten jullie je daar bewust niet op.

Ik weet dat er wel sites zijn waar je dingen op canvas kan laten bedrukken, maar is de kwaliteit van het canvas daar minder?

 

We hebben inderdaad bewust de keuze gemaakt om geen eigen ontwerpen te gaan produceren. De aard van zo'n bestelling is immers heel anders, je moet naar bestanden gaan kijken, deze optimaliseren etc. Interessante activiteiten, maar niet voor ons in combinatie met Canvas In A Box.

De kwaliteit van het canvas verschilt inderdaad van site tot site. Er wordt veel op prijs gestunt, wat vaak mogelijk is door met een goedkopere kwaliteit canvas te werken. Wij hebben de verschillende soorten canvas geëvalueerd en hebben gekozen voor een kwalitatief canvas dat past bij de kwaliteit van het concept. Het materiaal is duurzaam en elastisch (zodat het niet breekt als erop gedrukt wordt of als het doek om de lijst wordt gespannen, of als er even iets tegenaan komt als het eenmaal ophangt). Ook werken we met goede inkten, zodat we de kleurechtheid ook kunnen garanderen.

 

Een andere opmerking, je zou ook een site kunnen hebben waarbij je werkt zoals shirtcity.com , maar dan voor ontwerpen van 'amateurs' die hun ontwerpen zelf aanbieden en jullie drukken die ontwerpen op canvas wanneer er besteld wordt. Dit zou dan een andere site moeten zijn dan waar jullie de kunsternaars werken verkopen. Die twee moeten niet op 1 site staan lijkt me, dat mengt niet goed. Kun je dan op die manier schaalvoordelen halen en grotere winstmarges creeeren voor jouw kunstsite.

hmm... misschien wat omslachtig, maar zie het maar als een brainstorm... ofzo.

 

Goed idee, we hebben hier al ruimte voor gecreëerd in het concept. Je kunt je werken op onze Flickr-groep (http://www.flickr.com/groups/canvasinabox/) posten, waarna de community ze kan beoordelen en voorzien van reacties. Past het werk qua kwaliteit in de collectie en zijn de reacties positief, dan kan het werk een plaatsje krijgen bij Canvas In A Box.

 

Merci VeeVeeVee!

Link naar reactie
  • 1

Leuk idee! Ik vind de website ook helder ingericht en goed gecategoriseerd. Maar ook enkele kritiekpuntjes:

 

1) Ik had moeite met het besturen van de 3D versies van de doeken, op een of andere manier werkte dat heel gevoelig en had ik vaak alleen de zijkant in beeld.

 

2) Het is niet direct duidelijk hoe je deel kunt nemen als kunstenaar. Na enig lezen kwam ik erachter dat ik contact moet opnemen, maar ik zou hier echt een link voor plaatsen met meer informatie. Ik zou dit zelf namelijk leuk vinden en als ik bezoeker was geweest (dus niet via higherlevel had gekeken) had ik wellicht opgegeven met het idee dat het voor een beperkte club kunstenaars was.

Lees over modern ondernemen, succes en persoonlijke ontwikkeling op http://www.jessemeijers.com

Link naar reactie
  • 0

Hi Jesse, leuk dat je reageert! Bedankt daarvoor!

 

1. Met de 3D-animatie hebben al wat meer mensen gestoeid. Daarom - als je de 3D-weergave wat gecontroleerder wilt bekijken - hebben we de knoppen linksonder in het schermpje toegevoegd. Uiteindelijk is het doel van de 3D-weergave vooral dat je ook de print aan de zijkant van het werk kunt bekijken, omdat deze niet in elke afmeting gelijk is. Had je de knoppen ontdekt? (in een kleiner scherm moet je waarschijnlijk eerst de 3D-weergave vergroten (knopje rechtsboven) en dan misschien even scrollen, dat heeft weer te maken met het compromis tussen een grote 3D-weergave willen laten zien en de functionaliteit).

 

2. Tot nu toe hebben we de kunstenaars allemaal direct/persoonlijk geworven en via sociale netwerken (bijvoorbeeld via HL: https://www.higherlevel.nl/extra/vraag-aanbod/view/989). We krijgen hier veel enthousiaste reacties op. We hebben een apart informatiepakket voor de kunstenaar gemaakt, dat we toesturen als iemand oprecht geïnteresseerd is. Je hebt wel een goed punt met je opmerking dat je op de site te weinig terugvindt dat je als kunstenaar van harte welkom bent om mee te doen. Dat gaan we dus rechtzetten.

 

P.S. Net weer twee DVD's met werken uit de brievenbus gevist.... Wat maken mensen mooie dingen! Grappig om te zien hoe de collectie zich stilaan vormt (op een manier en in een richting die we vooraf nooit voor mogelijk gehouden hadden!).

Link naar reactie
  • 0

.

 

Goed idee, we hebben hier al ruimte voor gecreëerd in het concept. Je kunt je werken op onze Flickr-groep (http://www.flickr.com/groups/canvasinabox/) posten, waarna de community ze kan beoordelen en voorzien van reacties. Past het werk qua kwaliteit in de collectie en zijn de reacties positief, dan kan het werk een plaatsje krijgen bij Canvas In A Box.

 

Merci VeeVeeVee!

 

Ik wilde het eens bekijken, je weet nooit!

Maar kun je alleen lid worden van die groep op Flickr als je alleen een Yahoo-account hebt?

Trail art: www.imsobo.com

Link naar reactie
  • 0

Maar kun je alleen lid worden van die groep op Flickr als je alleen een Yahoo-account hebt?

 

Ja, ik vrees dat dat een beperking van Flickr is. Wil je meedoen, dan moet je eerst een Yahoo-account aanmaken als je dat nog niet hebt en dan lid worden van Flickr en dan kun je lid worden van een groep. I wish it were easier!

 

Als alternatief kun je mij ook even een PM sturen, of via sales[at]canvasinabox.com.

Link naar reactie
  • 0

Mooie website :) Leuk dat je de afbeeldingen echt al als canvas laat zien en niet als gewoon plaatje.

 

Nu ben ik toevallig een digitaal kunstenaar(meer illustrator die af en toe kunst denk te maken) die er al aan zat te denken om wat werk op canvas te printen. Nu kan dit echter al in héél veel winkels, dus ik denk dat ik voor eigen gebruik gewoon een van de winkels gebruik. (Oh ik lees nu net in een reactie dat dit ook inderdaad niet de bedoeling is, dan is het prima).

 

Ik kan niet vinden of je zelf de prijs mag bepalen, ik neem aan van wel? Als dat zo is, is het wel interessant denk ik voor kunstenaars om hun afbeeldingen daar neer te zetten. Ook al verkopen ze bijv. al offline canvasses of via hun eigen webshop. Dan kan jullie website gebruikt worden als extra reclame.

 

Je zoekfunctie klopt nog niet helemaal... die geeft erg weinig resultaten. Als ik bijv. op "dieren" zoek komt er 1 foto tevoorschijn terwijl ik op de homepage al veel meer dieren zag, die dus niet worden getoond.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Nancy,

 

Dankjewel voor je reactie en dat je de moeite hebt genomen om naar CanvasInABox.com te kijken, je op HL aan te melden en te reageren! Super!

 

Je hebt gelijk dat je op veel plaatsen iets op canvas kunt laten printen. Maar pas op: het ene canvas is het andere niet. Wat onze site betreft: onze kernactiviteit is niet het drukken op canvas. Canvas In A Box wil mensen de gelegenheid geven om op eenvoudige wijze originele betaalbare digitale kunst te vinden en te kopen.

 

Als kunstenaar mag je zelf je prijs bepalen uit een aantal vooraf gedefinieerde prijscategorieën. Een flink deel van de prijs wordt immers bepaald door de productiekosten. Hoofdzaak is dat we een balans zoeken waarbij we de klant echt waarde voor zijn geld willen geven en de kunstenaar een faire beloning voor zijn werk. Dit doen we ook door werken vooraf te selecteren. Een werk wordt niet automatisch opgenomen in de collectie, we streven naar kwaliteit.

 

Dankjewel voor je feedback op de zoekfunctie. In jouw voorbeeld is het niet zozeer de zoekfunctie, als wel de omschrijving van de werken waaraan we nog werken. Fijn om te weten dat jij op 'dieren' zoekt, dat zullen we dan zeker gaan opnemen bij de andere werken.

Link naar reactie
  • 0

Worden de werken in een gelimiteerde genummerde oplage aangeboden? Mocht dit niet zo zijn dan is dit misschien wel een aanrader om het prijsniveau van sommige werken te rechtvaardigen.

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.