Ga naar inhoud

Staatsgarantie € 70.000 en sanering: hoe lang heeft de overheid?

Geplaatst:

bertramp

hallo,

kan iemand mij vertellen hoe lang de staat de tijd heeft

ik heb in december mijn zaak moeten sluiten

ik had van de bank begrepen dat de staat 9 maanden de tijd heeft na uitschrijving van de kvk

ik heb namelijk een staats garantie van 75.000,-

ze zijn mij vast niet vergeten :'(

Featured Replies

Geplaatst:

ronaldinho

Dit is al een wat ouder draadje, het is verstandig om een eigen draadje te starten. Vermeld daarbij ook wat meer informatie, zoals onder welke omstandigheden je hebt moeten sluiten, wat je aan welke soort instantie (bank, overheid, etc) verschuldigd bent, welke zekerheden je hebt geboden, welke zekerheden zijn uitgewonnen en waarvoor de staat 9 maanden de tijd zou hebben, kortom, de omstandigheden van jouw verhaal, die in iedere situatie anders zijn en die voor een groot deel de gevolgen bepalen.

Zonder die informatie zul je weinig reacties krijgen.

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Ik ben zo vrij geweest bovenstaande berichten even af te splitsen, dit verdient wel een nieuw topic. Bertramp, kun je de vragen die ronaldinho stelt beantwoorden?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.