Bureau Bartels heeft vorig jaar in opdracht van het ministerie van Economische Zaken een onderzoek uitgevoerd naar de markt voor informal investors. Aan het onderzoek hebben een groot aantal ondernemers en investeerders meegewerkt. Al met al geeft het een vrij getrouw beeld van de werking van de informele kapitaalmarkt. Het is een vrij lijvig rapport, maar zeker de moeite waard voor hen die op die markt opereren.
Het rapport is recent openbaar gemaakt via de website van het ministerie. Gïnteresseerden kunnen het hier downloaden
Veel plezier en laat me even weten wat jullie vinden van het rapport.
Groeten,
Nils
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nils de Witte
Nils de Witte
Bureau Bartels heeft vorig jaar in opdracht van het ministerie van Economische Zaken een onderzoek uitgevoerd naar de markt voor informal investors. Aan het onderzoek hebben een groot aantal ondernemers en investeerders meegewerkt. Al met al geeft het een vrij getrouw beeld van de werking van de informele kapitaalmarkt. Het is een vrij lijvig rapport, maar zeker de moeite waard voor hen die op die markt opereren.
Het rapport is recent openbaar gemaakt via de website van het ministerie. Gïnteresseerden kunnen het hier downloaden
Veel plezier en laat me even weten wat jullie vinden van het rapport.
Groeten,
Nils
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag