• 0

Ervaring met Eureka?

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Jazeker, hier een ervaringsdeskundige.

Voor de liefhebbers van het oude oostblok is Eureka een buitengewoon prettige ervaring. In een ambiance die zich laat vergelijken met Moskou in de nadagen van het Stalinregime stellen voornamelijk Hongaren, Bulgaren, Polen en Roemenen hun vindingen ten toon. Veelal uiteengezet op in kleur geprinte A3-tjes die tegen de bekende prefab beurswandjes zijn geplakt. High-tech- en no-tech-vindingen staan gebroederlijk naast elkaar en meer dan een halve dag heb je niet nodig om de beurs te scannen. Toch ben ik van plan er ook nu weer heen te gaan want wellicht staat er dit jaar een briljante vondst.

Eric

KerklaanVanReenen Innovatie-ontwikkeling-marketing

Link naar reactie
  • 0

Dit jaar (2003) voor het eerst geweest.

De Oost-europeanen waren overheersend aanwezig, vooral de Hongaren zetten hun beste beentje voor. Een paar duidelijke opportunisten gezien, variërend van een poephondenzakje voor honden tot verlichte straatbordjes.

Voor de seminars kan je het beste door de week gaan, die zijn er in de weekenden niet.Ik heb nauwelijks vindingen gezien op ICT-gebied, mijn voornaamste interessesfeer.

 

Maak er gelijk een dagje Brussel van want je bent snel door de beurs heen

 

groeten,

Boomstick

doe wat alleen jij kan doen

Link naar reactie
  • 0

Tja, hij was weer als vanouds.

Alleen een goudzoeker met gevoel voor humor overleefd hier. Overigens was Eureka beter dan the British Inventor Show die ik een week daarvoor in het Barbican Centre in Londen heb gezien. Hier was schraalhans echt keukenmeester.

Toch maar weer naar Genève, volgend jaar.

Eric

KerklaanVanReenen Innovatie-ontwikkeling-marketing

Link naar reactie
  • 0

Genève was redelijk goed maar hier heeft men, om de hal te kunnen vullen, een soort creatief-met-kurkbeurs omheen gemaakt. De getoonde vindingen zijn rijp en groen door elkaar. Daarbij is het van belang dat je door alle treurige presentaties, veelal producten uit de eigen inktjet printer, heen kijkt. Ik ben nog niet in Neurenberg (was 3 weken geleden) en in Pittsburgh (voorjaar) geweest, dat schijnen ook vrij goede innovatiebeurzen te zijn.

Eric

KerklaanVanReenen Innovatie-ontwikkeling-marketing

Link naar reactie
  • 0

bijdrage door "Guest":

Commentaar van de gebruiker: Brussels Eureka bestaat al 52 jaar en telt ieder jaar ongeveer 800 innovaties komende uit een 40tal verschillende landen. Ieder land heeft een officiële vertegenwoordiger die U steeds kan bellen voor meer informatie. Aarzel vooral niet mij te kontakteren voor meer inlichtingen Odette Thon - Porject Manager Brussels Eureka 00.32.2.741.61.69

Het volgende bericht is gemeld door een gebruiker: Guest (Guest)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.