• 0

Schoenen inkopen

Hallo iedereen van het higherlevel forum.

 

Ik wil binnenkort een eigen schoenen winkel beginnen, maar ik weet nog niet echt precies hoe het werkt met het inkopen van schoenen. Dus daarom heb ik een paar vragen over het inkopen van schoenen:

 

Ik wil graag verschillende beroemde merken inkopen o.a. ( nike, all star converse k-swiss etc.) maar ik heb gehoord dat je het best naar beursen kan gaan alleen ik weet nog niet hoe dat werkt dus het zou fijn zijn als iemand mij dat kan uitleggen.

 

en als ik kijk naar het inkopen van bijvoorbeeld nike air max zie ik dat het inwordt gekocht voor rond de 100 euro maar dat niet te veel geld voor inkopen?

 

dit zijn tot nu tog nog de vragen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk inderdaad dat je eens moet zoeken naar een beurs in jouw vakgebied. Heb net even op google gekeken ( beurs schoenen) maar ik plaats geen link omdat ik denk dat je beter zelf even kunt kijken.

 

Vaak is het zo, dat je voor zo'n beurs een toegangskaart/ledenkaart nodig hebt. Bel, zoals Frans aangaf, één van de partijen, en stel je vragen.

Vraag dan ok of je naar de beurs mag komen.

 

Stap 2..... ;)

 

Stel je zelf een grote hal voor met heeeel veeeel gangen, en in die gangen staan heeeeeel veeeeel mensen die graag hebben, dat jij hun schoen gaat verkopen.

Voor jou is het, denk ik, momenteel, the best place to be, maar stel jezelf hier vast op in. Loop rond, leg contacten, maak een praatje en maak kennismaking.

Vertel enthousiast je idee/je plan, en de kans is zelfs groot, dat men zelf contact met je opneemt. (denk je aan het achterlaten van je naw-gegevens/visitekaartje (met of zonder 06 ;D ;D)

 

 

Heel veel succes,

 

Marcel

 

(sorry, 06 opmerking kwam als reactie uit ander topic...)

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

dankjewel voor jullie reacties!

 

Ik zag het op internet staan waar je schoenen kon inkopen, ik dacht al dat het geen goede prijs voor inkopen was.

Ok dan ga ik morgen naar nike bellen wanneer er beursen worden gehouden!

 

Hebben jullie nog enig idee hoeveel het dan ongeveer kost voor een paar schoenen als je er 100/200 van koopt.

 

nogmaals dank jullie wel voor jullie warmhartige reacties.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.