Rob S. Geplaatst: 21 oktober 2009 Rob S. 35 0 Geplaatst: 21 oktober 2009 Hoi, Kan iemand mij een antwoord geven op onderstaande vragen: 1. Is het mogelijk om na inschrijving KVK eventueel de branche nog aan te passen of branches toe te voegen? En welke consequenties heeft dit? 2. Is het mogeljik om na inschrijving KVK in een later stadium de bedrijfsnaam te wijzigen? En welke consequenties heeft dit? 3. Is het mogelijk om onder een inschrijving bij KVK bijv. meerdere webwinkels gericht op verschillende producten te zetten? Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 21 oktober 2009 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 21 oktober 2009 Kan iemand mij een antwoord geven op onderstaande vragen: Jazeker, de Kamer van Koophandel. Ze hebben een website en als daar het antwoord niet te vinden is kun je ze bellen! Niet te lui worden, hoor... ;) IN MEMORIAM Link naar reactie
0 Rob S. Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Rob S. 35 0 Geplaatst: 21 oktober 2009 Bedrijfsnaam wijzigen heb ik gevonden, echter het gaat mij om de overige 2 vragen en wat de consequenties ervan zijn. Link naar reactie
0 djluc Geplaatst: 21 oktober 2009 djluc 4,6k 118 Geplaatst: 21 oktober 2009 Formulier 14 ofzo geloof ik! Even op die pagina met PDF formulieren kijken! Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
Rob S.
Rob S.
Hoi,
Kan iemand mij een antwoord geven op onderstaande vragen:
1. Is het mogelijk om na inschrijving KVK eventueel de branche nog aan te passen of branches toe te voegen? En welke consequenties heeft dit?
2. Is het mogeljik om na inschrijving KVK in een later stadium de bedrijfsnaam te wijzigen? En welke consequenties heeft dit?
3. Is het mogelijk om onder een inschrijving bij KVK bijv. meerdere webwinkels gericht op verschillende producten te zetten?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag