Van Heteren Geplaatst: 27 oktober 2009 Van Heteren 4 0 Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik kan aan maar liefst 1.000.000 munten komen met daarop de tekst kapitaalinjectie. Dat zijn er wel heel erg veel (ongeveer 11000 kg). Wat zouden jullie ermee doen? Weggooien kan altijd nog ;) Misschien zijn er onder jullie wel ondernemers die hier van mee willen profiteren.. Wie heeft het beste idee van Nederland? Met vriendelijke groet, Van Heteren Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 27 oktober 2009 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 27 oktober 2009 Geef ze aan DSB, in navolging van de kapitaalinjectie van de supporters van Ajax dit weekend die wat extra geld voor DSB hadden bijgedrukt ;) Link naar reactie
0 Van Heteren Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Van Heteren 4 0 Geplaatst: 27 oktober 2009 Dat zou een idee zijn, maar er zijn er vast nog heel veel meer.... We wachten af ;) Link naar reactie
0 r.i.p. Ruben van den Oord Geplaatst: 27 oktober 2009 r.i.p. Ruben van den Oord 1,6k 692 Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik kan die munten volgende week meenemen naar het Ministerie van Economische Zaken. Eén miljoen is de schade die de Nederlandse Economie oploopt ten gevolge van faillissementen... in een kwartier! Dat maakt de beeldvorming wel erg levendig... [edit: het gaat niet lekker met dat nieuwe URL-toevoeg schermpje] In Memoriam - Ruben van den Oord Link naar reactie
1 Van Heteren Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Van Heteren 4 0 Geplaatst: 27 oktober 2009 Beste Ruben, Ik wil je hier graag mee helpen. Als je mij je adres mailt, dan zal ik een zak van 500 stuks gratis toesturen. Moet toch wel "harder" aankomen (in 1 x 500 munten op tafel). Je kunt er altijd nog mee gaan gooien als je er niet uit komt..... ;) Komt nog harder aan..... Met vriendelijke groet, Van Heteren Link naar reactie
0 Frans Sijtsma Geplaatst: 27 oktober 2009 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 27 oktober 2009 Hoi vanheteren zijn het deze munten? Frans Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
0 Van Heteren Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Van Heteren 4 0 Geplaatst: 27 oktober 2009 Hoi Frans, Het zijn die munten. Heb je er ook een leuk of goed idee mee? Groet, Van Heteren Link naar reactie
0 R.I.P. - Fred Wiersma Geplaatst: 27 oktober 2009 R.I.P. - Fred Wiersma 4,7k 244 Geplaatst: 27 oktober 2009 Beste van Heteren, Ik weet niet of jij hier een zakelijk belang bij hebt. Zo ja, dan is dat niet gewenst hier op Higher Level. Zo nee, plaats dan een oproep onder Vraag en Aanbod (mits niet commercieel, dus). Dit topic gaat op slot. r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM Link naar reactie
Van Heteren
Van Heteren
Ik kan aan maar liefst 1.000.000 munten komen met daarop de tekst kapitaalinjectie. Dat zijn er wel heel erg veel (ongeveer 11000 kg).
Wat zouden jullie ermee doen? Weggooien kan altijd nog ;)
Misschien zijn er onder jullie wel ondernemers die hier van mee willen profiteren..
Wie heeft het beste idee van Nederland?
Met vriendelijke groet,
Van Heteren
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag