Zomaar iemand Geplaatst: 31 oktober 2009 Zomaar iemand 4k 228 Geplaatst: 31 oktober 2009 Is het een idee om eenmogelijkheid te maken dat ingelogde users tag/zoekwoorden kunnen toevoegen aan een topic, zodat een topic makkelijker terug gevonden kan worden door de zoekmachine/eigen zoekmachine van higherlevel? Ik kan bijvoorbeeld een heel mooi stuk geschreven worden met nog mooiere antwoorden die allemaal te maken hebben met een faillesement, zonder dat het woord schuldsanering valt. Terwijl als iemand er op zoekt hij/zij niet dit topic zal tegen komen. Wel zou er een restictie moeten komen op het aantal woorden dat een gebruiker mag toevoegen aan een topic (misschien maximum per dag ofzo) en zouden moderators,topicstarter en de gebruiker het recht moeten hebben om ze te verwijderen. Dit laatste is wel wat programmeer werk, maar moet niet heel moeilijk zijn. Link naar reactie
Zomaar iemand Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Zomaar iemand 4k 228 Geplaatst: 2 november 2009 is mijn idee zo slecht of leest iedereen er over heen. Ik geloof niet dat niemand een mening heeft ;) Link naar reactie
Romano Sandee Geplaatst: 2 november 2009 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 2 november 2009 Ik denk dat het wat overbodig is, HL word al heel goed gevonden en word door Google erg waardevol gevonden. Om nu extra te taggen, lijkt me persoonlijk overbodig. Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
SimonvL Geplaatst: 2 november 2009 SimonvL 121 8 Geplaatst: 2 november 2009 Misschien is het gewoon een idee wanneer je een column hebt geschreven in de voettekst wat tags in te voeren, zodat je column toch gevonden kan worden wanneer er naar verwante onderwerpen wordt gezocht. Probleem opgelost! Grafsteen online bestellen - Grafsteen prijzen Link naar reactie
T00N Geplaatst: 2 november 2009 T00N 65 4 Geplaatst: 2 november 2009 Gebruik de woorden die je als tags wilt gebruiken gewoon in je tekst?! TOONWEBDESIGN, voor hetzelfde geld een móóie website! Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 2 november 2009 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 2 november 2009 Nee hoor, je idee is heel goed. Heb even gewacht met reageren om te kijken hoe anderen erover denken. Je idee is zelfs zo goed dat ik een maand of wat geleden een gelijksoortig idee in het moderatordeel aan de orde heb gesteld :). Je kunt in principe op basis van een synoniemenlijst en woordherkenning al automatisch gaan taggen in een post, waarbij alleen nieuwe woorden toegevoegd hoeven te worden. Op basis van de tags is het o.a. mogelijk de zoekresultaten te verbeteren van de interne zoekmachine van HL Er wordt dus over gesproken, maar dit moet je in een breder licht zien over wat we met HL wel en niet willen (voorzover mod's daar invloed op hebben trouwens), en welke prioriteitsvolgorde er aan gewenste ontwikkelingen gegeven wordt. Dit houdt dus concreet in dat er wel over nagedacht wordt in welke vorm dit gegoten kan worden, maar dat een aantal andere zaken voor zover ik weet even prioriteit hebben. bedankt voor je idee trouwens :) Frans Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Zomaar iemand Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Zomaar iemand 4k 228 Geplaatst: 2 november 2009 Graag gedaan, het is leuk om mee te denken, sommige ideeen zijn beter dan de andere. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen