Ga naar inhoud

Welke gegevens administreren voor export binnen EU aan ondernemers

Geplaatst:

daniel28

Ik heb gister begrepen van de belastingdienst dat ik aan ondernemers binnen de EU de 0% tarief kan gebruiken.

 

Echter het is mij nog onduidelijk welke gegevens ik moet administreren, die de belastingdienst bij controle moet tonen.

 

Heb ik genoeg aan een factuur en vrachtbrief, of moet ik meer dingen administereren?

 

Bedankt

Featured Replies

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Hoi Daniel,

 

Dit soort gevallen heet een intracommunitaire levering. Hierover is op higherlevel al veel geschreven

 

O.a. moet het BTW nummer van de betalende partij op jouw factuur vermeld staan.

 

Frans

Geplaatst:

Sven B

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.