Alexander911 Geplaatst: 1 november 2009 Alexander911 31 2 Geplaatst: 1 november 2009 Beste ik wil graag mini iphones gaan importeren voor een kennis is dit illegaal? Het logo is nergens terug te vinden en hij is veel kleiner dan de echte iphone. Of valt het onder wet van vergelijkenis? Alvast bedankt. Link naar reactie
0 seb Geplaatst: 1 november 2009 seb 303 58 Geplaatst: 1 november 2009 volgens mij geeft de term mini iphone al aan dat je je op glad ijs begeeft... www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut. www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties. Link naar reactie
0 Alexander911 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Alexander911 31 2 Geplaatst: 1 november 2009 Er staat enkel mini op Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 1 november 2009 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 1 november 2009 Het is namaakrotzooi, ik zou me er niet aan wagen eerlijk gezegd... Link naar reactie
0 asteriskfreak Geplaatst: 1 november 2009 asteriskfreak 137 3 Geplaatst: 1 november 2009 Ik denk dat je hier wel flinke problemen mee gaat krijgen bij het invoeren. Hij wordt verkocht als zijnde een iPhone, lijkt er ook op maar softwarematig is het gewoon een onding. Op vakantie in Thailand heb ik zo'n nepperd in handen gehad, en liep constant vast bij het gebruik. Ik kon deze kopen voor omgerekend 45 euro, maar is het geld totaal niet waard. Het enigste voordeel wat ik wel fijn vond was dat je er 2 simkaarten tegelijk in kon gebruiken. Link naar reactie
0 Alexander911 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Alexander911 31 2 Geplaatst: 1 november 2009 Maar er staat op geen enkel iets Iphone. Alleen MINI en de afmetingen zijn helemaal anders het lijkt erop omdat je touchscreen hebt net als LG. Of ligt dit anders? Link naar reactie
0 asteriskfreak Geplaatst: 1 november 2009 asteriskfreak 137 3 Geplaatst: 1 november 2009 Het beste kun je morgen gewoon even contact met de Douane opnemen en hen die vraag stellen. Ook al is het een mini hij lijkt gewoon sprekend op de iPhone. En als hij volgens jou op de LG lijkt dan mag je hem ook niet importeren. Link naar reactie
Alexander911
Alexander911
Beste
ik wil graag mini iphones gaan importeren voor een kennis is dit illegaal?
Het logo is nergens terug te vinden en hij is veel kleiner dan de echte iphone.
Of valt het onder wet van vergelijkenis?
Alvast bedankt.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag