• 0

promotie van nieuwe "zoek & vind" software

Hallo, ik wil jullie graag een vraag voorleggen. Onlangs hebben we een nieuw product gelanceerd: StratoDoc. We richten ons met dit product op het kleinbedrijf waar informatie, in de vorm van e-mail en documenten, bij de dagelijkse werkzaamheden belangrijk is. We horen nogal eens dat informatie is verspreid over diverse Inboxen, PC's en server(s). Met StratoDoc staat alles centraal en kan de juiste informatie met steekwoorden en labels snel en overzichtelijk worden teruggevonden. We hebben dit product scherp geprijsd en is in een soort van leasevorm te verkrijgen. Zo hoeft men niet veel te investeren. Meer informatie is te vinden op StratoDoc.

 

Het laten genereren van leads brengt behoorlijke kosten met zich mee. Verkoopkosten die we door de scherpe prijsstelling moeilijk goed kunnen maken. Mond tot mond reclame werkt erg goed. Zo hebben we al een aantal klanten kunnen verwelkomen. Maar dat gaat erg langzaam.

 

Mijn vraag is: hebben jullie ideeën over hoe je een dergelijk product effectief tegen geringe kosten kunt promoten?

 

Alvast bedankt voor de reacties.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb naar je website gekeken en vind er wel zoveel barrierres die me neigen weg te klikken dat ik denk dat je daar sowieso een goede slag kunt slaan. Veel tekst, weinig beeld, wat lever je nou eigenlijk precies? Wat kost het? Gratis demo? O ja maar wel vanalles invullen etc. Leg de drempel lager, kijk bijvoorbeeld eens naar deze pagina:

http://www.google.nl/enterprise/search/mini.html

 

Duidelijke conversie button + menu aan rechterzijde. Puntsgewijs waarom je dat ding zou moeten kopen. En een afbeelding zodat ik zie wat ik koop. Jouw product kan je ook zo promoten. Ik zou dan tevens een nog wat lichtere kleurstelling aanhouden.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Leads genereren kan je proberen via Adwords, maar denk dat je heeeeeeel selectief moet zijn in je zoekwoorden van 8 euro (wat je systeem kost) is moeilijk terug te verdienen. Daarnaast kun je ook persberichten het land in gooien. Ik zie dat je op onze site DMSmatrix al staat dus als je daar een artikel publiceert genereer je weer wat kliks naar je site.

 

Ook werkt http://documentmanagement.startpagina.nl/ volgens mij best goed. We staan daar met een linkje op (CRM pagina) en dat zorgt toch weer voor een dozijn bezoekers per maand.

 

Je website beetje aanpassen kan ook helpen als ik je google, dan kom ik bij de eerste twee paginas een 404 error tegen.

 

www.stratomen.com/solutions/66

www.stratomen.com/solutions

 

Plant verder op je homepage die DEMO Video http://www.stratomen.com/movies/SD-promo2/start.html

Zet vet groot 7,99 euro erbij

Grote orange button, probeer 30 dagen gratis demo

 

Dan haal je veel meer uit iedere bezoeker die je krijgt (als je ff die 404 pagina vervangt in Google ::)

 

Suc6

 

Dennis

Vergelijk software CRM CMS ERP HRM-software. Lees meer over CRM-systemen / ERP

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de goede tips Henry en Dennis. Ik zal eens kijken hoe ik dat van de 404 error op kan lossen (titels/urls van de pagina's aangepast). Een automatische doorverwijzing naar een andere pagina zou het mooiste zijn. Op Startpagina en meer van die sites staan we ook.

 

M-Files is veel duurder dan onze makkelijk te gebruiken StratoDoc. Maar het ziet goed uit.

 

Gr, Peter

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 127 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.