• 0

Iemand al ervaring met parcelinternational.nl?

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Erg handig en goedkoper dan wanneer je direct zaken doet met de vervoerders. Je krijgt in één overzicht de tarieven, waarna je de gegevens invoert en een sticker uitprint. Facturatie gaat wekelijks. Je moet wel binnen een week betalen, anders komt er 15 euro administratiekosten bij.

 

Tegenwoordig is er ook Cheapcargo.com, maar dan betaal je wel steeds 2 euro extra, en telkens per zending. Hier zitten juist ook wat grote transportbedrijven, die voor zeer grote en zware zendingen hele schappelijke tarieven hebben.

Link naar reactie
  • 0

Parcelinternational werkt op zich wel goed... maar kijk wel uit bij vrachten boven de 5 kg. dan is namelijk de standaard pakketzegel van TNT goedkoper, ook zijn dan andere vervoerders goedkoper.

 

Verder is het jammer dat je daar geen extra's kan afnemen voor TNT Post zoals handtekening of rembours.

 

Aangezien veel van mijn zendingen boven de 5 kg. uitkomen heb ik nu een contract bij balder logistiek. Pakketten gaan via Balder met DPD en worden hier opgehaald en grotere vrachten nemen zij ook voor hun rekening.

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
  • 0

NO GO!

 

telefonisch krijg je niemand te spreken.

 

mail beantwoorden ze zonder een naam achter te laten

 

pakketje kwamen ze niet ophalen na uitprinten etc.

 

KRIJG NU NOG betalingsherrineringen terwijl we geen diensten van ze gekregen hebben.!

Link naar reactie
  • 0

Ik moet een klein pakketje naar china sturen (1kg). ik overweeg dit via Parcelinternational ((en dan UPS) te doen. goed plan of niet? wat zijn de alternatieven? moet bekennen dat ik verder nog niet veel onderzocht heb. maar ik zag dit topis staan.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Parcelinternational werkt op zich wel goed... maar kijk wel uit bij vrachten boven de 5 kg. dan is namelijk de standaard pakketzegel van TNT goedkoper, ook zijn dan andere vervoerders goedkoper.

 

Verder is het jammer dat je daar geen extra's kan afnemen voor TNT Post zoals handtekening of rembours.

 

Aangezien veel van mijn zendingen boven de 5 kg. uitkomen heb ik nu een contract bij balder logistiek. Pakketten gaan via Balder met DPD en worden hier opgehaald en grotere vrachten nemen zij ook voor hun rekening.

 

Mod edit: promo tekst verwijderd:

En nou is het wel welletjes. Je komt op HL om klachten op te lossen en niet om reclame te maken voor PI.

Ik ben persoonlijk al blij dat jullie die belachelijke reclame met die kleine man ingeruild hebben voor een rennende man (snap het nog steeds niet???). Maar dat maakt niet dat jullie hier kunnen verhalen over tarieven en vergelijkingen met de concurrentie.

 

groet

Joost

 

HL admin

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 175 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.