Ik weet niet of mijn vraag hier juist is maar ik zit met het volgende:
We werken met een forwarder die ineens met een flinke prijsstijging komt voor het verschepen van containers van china naar india.
Deze stijging geldt voor de koopcontainers (usd 200) en de zeevaart (usd500)
en het gaat om ongeveer 20 containers.
Ik vind dit erg veel en lees dat er rederijen zijn die juist de tarieven omlaag doen.
Mijn forwarder geeft aan dat er prijsstijgingen zijn omdat door de crisis er minder schepen geboekt worden. Hierdoor varen er minder schepen en dan zitten de schepen die wel varen juist enorm vol waardoor de prijs stijgt.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Priscilla
Priscilla
Hallo,
Ik weet niet of mijn vraag hier juist is maar ik zit met het volgende:
We werken met een forwarder die ineens met een flinke prijsstijging komt voor het verschepen van containers van china naar india.
Deze stijging geldt voor de koopcontainers (usd 200) en de zeevaart (usd500)
en het gaat om ongeveer 20 containers.
Ik vind dit erg veel en lees dat er rederijen zijn die juist de tarieven omlaag doen.
Mijn forwarder geeft aan dat er prijsstijgingen zijn omdat door de crisis er minder schepen geboekt worden. Hierdoor varen er minder schepen en dan zitten de schepen die wel varen juist enorm vol waardoor de prijs stijgt.
Iemand hier advies voor?
Bvd
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag