vandertens Geplaatst: 20 november 2009 vandertens 76 6 Geplaatst: 20 november 2009 Ik wil vakantiereizen van 1 land met elkaar gaan vergelijken. Bezoekers wil ik trekken door nieuws te laten zien over het land en reistips te geven. Verder wil ik links gaan ruilen en advertenties van touroperators plaatsen. Verder kom ik aan inkomsten door tickets en hotels te verkopen. Mensen kunnen hun foto's plaatsen en er komt een forum. Ik wil alles SEO vriendelijk maken en goede links tussen de pagina's laten maken. De reizen wil ik vergelijken door prijs en kwaliteit te waarderen, alsmede de beoordeling van de gasten mee te nemen. Zijn er nog mensen met tips? Link naar reactie
0 Merkava Geplaatst: 20 november 2009 Merkava 2,8k 127 Geplaatst: 20 november 2009 Is dit je vervolg op dit verzoek waar een slotje op geplaatst is? Link naar reactie
0 R.I.P. - Fred Wiersma Geplaatst: 20 november 2009 R.I.P. - Fred Wiersma 4,7k 244 Geplaatst: 20 november 2009 Ja, en om dezelfde reden gaat dit topic op slot. Vendertens, niet nog eens, alsjeblieft. :P r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM Link naar reactie
vandertens
vandertens
Ik wil vakantiereizen van 1 land met elkaar gaan vergelijken.
Bezoekers wil ik trekken door nieuws te laten zien over het land en reistips te geven.
Verder wil ik links gaan ruilen en advertenties van touroperators plaatsen.
Verder kom ik aan inkomsten door tickets en hotels te verkopen.
Mensen kunnen hun foto's plaatsen en er komt een forum.
Ik wil alles SEO vriendelijk maken en goede links tussen de pagina's laten maken.
De reizen wil ik vergelijken door prijs en kwaliteit te waarderen, alsmede de beoordeling van de gasten mee
te nemen.
Zijn er nog mensen met tips?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag