Calimeromarketing 2.0 Event

Aanbevolen berichten

Op 16 december is mijn vriendje Calimero weer jarig en dat moet natuurlijk worden gevierd. Dit jaar doe ik dat bij Seats2meet in Utrecht (gevestigd in Hoog-Catharijne, dus makkelijk met de trein bereikbaar) met een informatief middagprogramma van ongeveer 14.30 -17.00 uur en daarna tot circa 19.00 uur een borrel. Natuurlijk zijn mijn 'HL-vrienden' daarbij ook weer van harte welkom. :)

Deze lokatie en verzorging van de inwendige mens wordt gesponsord door de ondernemers achter www.seats2meet.com en www.mindz.com, waardoor er voor de bezoekers geen kosten aan zijn verbonden.

Omdat ik zo enorm druk ben met de Ondernemerskalender 2010 heb ik het programma nog niet rond, maar zodra dat bekend is, kun je daarover hier meer vinden.

 

Wil je komen, dan is het enige dat je moet doen je aanmelden op www.mindz.com, daarbij dien je minimaal je naam en e-maildres in te vullen. Die gegevens zijn slechts nodig voor de bevestiging die je krijgt toegestuurd en zodat ik eventueel nog aanvullende informatie over het evenement kan sturen/mailen. Je wordt absoluut niet doodgegooid met allerlei commerciële informatie. Dit is de plek waar je je kunt aanmelden: http://www.mindz.com/pl?t=e&n=1032&p=1278

 

Met vriendelijke groet,

Karen

 

PS: Als je je aanmeldt kun je bij Mindz ook lid worden van het 'Fris in je hoofd netwerk'. Dat is een enorm leuk en populair netwerk dat regelmatig inspirerende bijeenkomsten organiseert waarbij allerlei kleine ondernemers hun kennis delen met anderen en dat ik graag bij je aanbeveel.

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Hallo Allemaal,

 

Het heeft even geduurd (deze ondernemer is de laatste maanden nogal druk), maar het programma voor het Calimeromarketing 2.0 Event is eindelijk rond.

Vandaag heb ik op Mindz.com een blog geplaatst over het programma voorafgaand aan de borrel voor de 16e en de totstandkoming daarvan. http://www.mindz.com/plazas/Calimeromarketing_2_0/blogs/Calimeromarketing_2_0/2009/12/10/Het_Calimeromarketing_2_0_event_programma_is_er_ Ik vermoed dat er enkele Higherlevelaars zijn die zich herkennen in het stukje over de bijeenkomst van vorig jaar...

 

Dit jaar delen - naast deze Calimero-ondernemer - ook verkoop- en ondernemerscoach Jan-Willem Seip van www.vendicum.nl en Hedwyg van Groenendaal (auteur van meerdere boeken over webdesign) van www.viamilia.com een beetje van hun berg vakkennis.

Inmiddels hebben meer dan 70 mensen aangegeven dat ze komen (waaronder 8 Higherlevel-leden) en aanmelden kan nog steeds (het middagprogramma is namelijk verplaatst naar de grootste zaal). Aanmelden kan hier: http://www.mindz.com/events/Calimeromarketing_2_0.

Ik zag op Higherlevel laatst een draadje over netwerken (en dat het best eng is alleen naar bijeenkomsten te gaan). Wil je leren netwerken en collega-ondernemers ontmoeten, dan is dit een uitgelezen kans omdat netwerken een van de onderdelen is die aan bod komen.

 

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Ah damn, ik zie nu pas dit evenement wat morgen plaats vindt. Ik heb beide boeken en heb ze met plezier gelezen. Ik had hier graag naar toe gewild, maar helaas kan ik niet. Hopelijk komt er spoedig een vervolg op dit evenement.

 

Veel plezier alvast morgen,

 

Frank

 

[edit]Ach, what the heck. Ik ga toch proberen om er bij te zijn en probeer 1 of 2 mensen mee te nemen[/edit]

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 118 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.