Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mluchtenburg
mluchtenburg
Hallo,
Ik heb een vraag waarop ik het antwoord maar niet duidelijk krijg. Ik heb al gezocht in burgerlijk wetboek en KvK. Nergens te vinden.
De vraag is gerelateerd aan deze topic denk ik.
Situatie:
In juni 2009 hebben wij een factuur gestuurd voor een verleende dienst. Omdat het een verzekeringsmaatschappij betreft (de bekende bureaucratie) zijn wij geduldig geweest in het afwachten van de betaling. Wij hoorden echter niets op de factuur. In september hebben we een herinnering gestuurd. Ook hier hoorden we niets over. In oktober zijn wij eens gaan informeren hoe het met de betaling stond. Krijgen we te horen dat de expert van de maatschappij het niet eens is met het factuurbedrag.
Dus na 4 maanden en veel moeite van onzentwege reageren ze pas.
Concrete vraag: bestaat er een wettelijke termijn waarbinnen op de factuur gereageert moet zijn. En als daar niet aan is voldaan dat de factuur stilzwijgend is goedgekeurd?
Btw. De opdracht was goedgekeurd.
Vriendelijke groeten,
Marjan
mod edit: titel aangepast en topic afgesplitst
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag