Ik ben bezig om een nieuwe boekhouding op te zetten,ZZP Nu zit ik met het openingsbalans voor de kenner een fluitje maar voor mij ... in het kort. Ik heb op de postbank een positief saldo van €8473,00 daarnaast uit prive een eigen huis met een hypotheek van €10189,00 en daarnaast nog een handje met bedrijfsmiddelen maar dat is waarde nihil. Mijn vraag hoe zet ik het in balans €,00 en moet ik de hypotheek in lening o/g zetten ( positief of in de min)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Robert_Dordt
Robert_Dordt
Geachte, ...
Ik ben bezig om een nieuwe boekhouding op te zetten,ZZP Nu zit ik met het openingsbalans voor de kenner een fluitje maar voor mij ... in het kort. Ik heb op de postbank een positief saldo van €8473,00 daarnaast uit prive een eigen huis met een hypotheek van €10189,00 en daarnaast nog een handje met bedrijfsmiddelen maar dat is waarde nihil. Mijn vraag hoe zet ik het in balans €,00 en moet ik de hypotheek in lening o/g zetten ( positief of in de min)
Met vriendelijke groe't,
Robert
Jaag niet achter het verleden aan.
Verlang niet naar de toekomst.
Het verleden is niet meer.
De toekomst is nog niet begonnen.
Boeddha (563-483 v Chr)
www.destaatsie.nl ( Uitvaartverzorging )
www.ashangers.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24258-openingsbalans-opzetten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag