In 2009 heb ik zowel als zzp-er (eenmanszaak) als uit loondienst inkomsten gehad. Via de loondienst is er al een stuk Zvw betaald. Kan ik nu het volgende doen:
max bedrag Zvw --> €32369,= hier moet ik als freelancer (zo noemen ze het op de belastingsite) 4,8% over betalen ofwel €1554,=.
Stel dat ik in loondienst al 300 euro heb betaald, kan ik dan zeggen dat ik nog maar €1254,= behoef te betalen? Of is het iets ingewikkelder?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RPA Solutions
RPA Solutions
In 2009 heb ik zowel als zzp-er (eenmanszaak) als uit loondienst inkomsten gehad. Via de loondienst is er al een stuk Zvw betaald. Kan ik nu het volgende doen:
max bedrag Zvw --> €32369,= hier moet ik als freelancer (zo noemen ze het op de belastingsite) 4,8% over betalen ofwel €1554,=.
Stel dat ik in loondienst al 300 euro heb betaald, kan ik dan zeggen dat ik nog maar €1254,= behoef te betalen? Of is het iets ingewikkelder?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25241-eenmanszaak-inkomsten-en-loondienst-in-hetzelfde-jaar-hoe-om-te-gaan-met-de-zvw/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag