E-cursus Viool leren spelen in 10 weken
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zlata
Zlata
Omschrijving van je concept:
Een e-cursus die werkt middels een e-learning omgeving en e-books met tekst, beeld en geluid om viool te leren spelen.
Klik hier voor de website met gratis proefles.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb deze cursus geschreven vanuit mijn ervaring als violiste en viooldocente. Ik heb een actieve vioolles praktijk in Hilversum en een onderneming in de verkoop en verhuur van strijkinstrumenten en toebehoren.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
In mijn klanten bestand heb ik gemerkt dat er veel mensen zijn die het leuk vinden viool te gaan spelen, maar die geen zin/geld/tijd/combinatie hebben om op 'real life' les te gaan. Ze hoeven niet perse topniveau te bereiken, maar willen een goede basis aanleren. Viool is een instrument wat zeer moeilijk middels boekjes aan te leren is (met piano en gitaar gaat dat nog wel).
Met de e-cursus speel ik in op de vraag naar een voordelige en flexibele manier om de basis van het viool spelen te leren.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er bestaat nog geen e-cursus viool spelen, hooguit paar ongestructureerde Youtube filmpjes van violisten.
Muziekscholen:
erg duur, vaak wachtlijsten, niet in elke omgeving beschikbaar, lesfabrieken
Viooldocenten:
Goede manier om viool te leren, maar kost veel tijd en is duur, doordat het vaak om privéles gaat
Boekjes:
Bijna onmogelijk om een redelijk geluid uit een viool te krijgen met alleen een boekje of boekje met CD
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Alle feedback is welkom, dus...
het concept op zich
omtrent de opzet van het e-learning systeem
de website (hoewel ik daar al eens wat over gepost heb)
de gebruiksvriendelijkheid
de prijsstelling
www.vioolspelen.nl
http://twitter.com/ZlataBrouwer
www.zlatabrouwer.com
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag