Online facturatie service voor het mkb
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Derek-Jan
Derek-Jan
Omschrijving van je concept:
www.mkbfactuur.net
Via deze service is het mogelijk online facturen aan te maken en te versturen. Tevens kan de debiteur inloggen, een overzicht van openstaande posten bekijken en online z'n openstaande posten betalen via iDeal zonder dat mijn klant een contract hiervoor nodig heeft en tegen een lage vergoeding.
Door de lage maandelijkse kosten is het een ideale service voor bv de zzp'er die maandelijks een klein aantal facturen verstuurd en deze toch op een makkelijke manier wilt verwerken.
Het is geen boekhoudprogramma! Dus voor eventuele boekhoudkundige ondersteuning wil ik het pakket via kleinere boekhouders gaan aanbieden. Mijn boekhouder vond dat in ieder geval een interessante optie.
Hoe zit het met de data bij een servercrash? De data word meerdere keren per dag geback-upped naar een externe server. Ik moet nu nog even de juiste frequentie zien te vinden.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Dit concept werd in een ander jasje ter verkoop aangeboden maar ik was enkele uren te laat met mijn bod. Toen heb ik de verkopende partij gevraagd een soortgelijke site op te zetten in mijn huiskleuren. In tegenstelling tot de concurrentie is mijn site volledig op een beveiligde omgeving geinstalleerd.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil me als Internet Service Provider nog uitdrukkelijker gaan richten op die grote groep mkb/zzp'ers die nog niet of nauwelijks iets met internet doen. Door hun een goede en betrouwbare service aan te bieden en wellicht in de toekomst ook andere zaken op internet gebied zoals websites.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Kleinschalig, makkelijk, veilig, goedkoop, geen abonnement.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Vooral de uitstraling : ziet het er betrouwbaar uit ?
Zijn de teksten in orde?
Staat de prijs in vergelijking met hetgeen aangeboden word ?
Het logo linksboven zal nog aangepast worden aan een lettertype wat overeenkomt met mijn eigen logo (rechtsonder)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag