Ik ben op zoek naar het marktaandeel van onze concurrenten in Nederland. Voor de kleinere bedrijven is dit niet zo moeilijk (hun jaarrekeningen staan in het kvk en daar staat hun totale omzet- en winstcijfers bij) maar bij de internationals loop ik tegen problemen aan. Deze bedrijven zijn vaak amerikaans, en hun jaarverslagen staan wel op hun websites maar daarin is vaak niet uitgesplitst op geografie maar op business unit. Weet iemand nog een truc om hier toch achter te komen? Is er niet een of andere nederlandse instantie waar dat op te vragen is?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
garma
garma
hallo,
Ik ben op zoek naar het marktaandeel van onze concurrenten in Nederland. Voor de kleinere bedrijven is dit niet zo moeilijk (hun jaarrekeningen staan in het kvk en daar staat hun totale omzet- en winstcijfers bij) maar bij de internationals loop ik tegen problemen aan. Deze bedrijven zijn vaak amerikaans, en hun jaarverslagen staan wel op hun websites maar daarin is vaak niet uitgesplitst op geografie maar op business unit. Weet iemand nog een truc om hier toch achter te komen? Is er niet een of andere nederlandse instantie waar dat op te vragen is?
thanks!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25584-marktaandeel-van-concurrenten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag