Ik heb een beetje hulp nodig. Ik wil iets, maar kom er niet uit.
Ik wil een relationele databes maken (adresgegeven, profielen, notities etc) die gebruik maakt van Google Spreadsheets als input tabellen.
Ik moet speadsheets kunnen combineren, filteren en output formulieren maken. Ik ben bekend met MS Access en kan daarmee goed overweg,
Het liefst alles web based, of dan tenminste met een open source desktop DB applicatie.
Ik gebruik nu:
- Google Docs
- Gmail met Google Contacts (liesft ook een koppeling daarnaasrtoe)
- OpenOffice 3.2
Ik wil best gebruiken:
- Open source applicaties
- Mozilla meuk
Ik wil persé niet gebruiken:
- MS Office
- MS Outlook
Ik heb met Fuion Tables gewerkt van Google Labs, maar dat is waardeloos.
Ik heb geprobeert iets te doen met Open LDAP, maar daar kom ik niet uit
Ik heb beprobeert OOo Base te koppelen aan Google Spreadsheets, maar dat werkt ook niet.
Ik heb het liest dat mutaties twee kanten op werken.
Waarom Google Spreadsheets gebruiken? Ik gebruik ze veel, ze zijn altijd on-line beschikbaar en met de "Form" functie kunnen derden er makkelijk gegevens aan toevoegen.
Ik hoop dat iemand mij uit de brand helpt.
Groeten,
Nils
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nils de Witte
Nils de Witte
Hallo,
Ik heb een beetje hulp nodig. Ik wil iets, maar kom er niet uit.
Ik wil een relationele databes maken (adresgegeven, profielen, notities etc) die gebruik maakt van Google Spreadsheets als input tabellen.
Ik moet speadsheets kunnen combineren, filteren en output formulieren maken. Ik ben bekend met MS Access en kan daarmee goed overweg,
Het liefst alles web based, of dan tenminste met een open source desktop DB applicatie.
Ik gebruik nu:
- Google Docs
- Gmail met Google Contacts (liesft ook een koppeling daarnaasrtoe)
- OpenOffice 3.2
Ik wil best gebruiken:
- Open source applicaties
- Mozilla meuk
Ik wil persé niet gebruiken:
- MS Office
- MS Outlook
Ik heb met Fuion Tables gewerkt van Google Labs, maar dat is waardeloos.
Ik heb geprobeert iets te doen met Open LDAP, maar daar kom ik niet uit
Ik heb beprobeert OOo Base te koppelen aan Google Spreadsheets, maar dat werkt ook niet.
Ik heb het liest dat mutaties twee kanten op werken.
Waarom Google Spreadsheets gebruiken? Ik gebruik ze veel, ze zijn altijd on-line beschikbaar en met de "Form" functie kunnen derden er makkelijk gegevens aan toevoegen.
Ik hoop dat iemand mij uit de brand helpt.
Groeten,
Nils
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25689-database-maken-met-google-docs/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag