Ik ben zelf van turkse afkomst mijn woonplaats in Turkije heet Gaziantep het is dicht aan de syrische grens. Bij ons worden voornamelijk veel pistasnootbomen en olijfbomen gekweekt. Ik ben klein onderzoek van start gegaan en ben er achter komen dat er meer mensen een olijfboom willen hebben alleen ik wil grote partijen verkopen dus geen particulier ik heb nu al een klein stuk land wat ik als erfennis heb gekregen en stel als ik een een afspraak of een contract met een leverancier kan regelen heb ik de mogelijkheid om een groter stuk land te kopen.
Conclusie: Ik wil olijfbomen importeren uit Turkije en leveren aan leveranciers
Vragen: Is daar wat aan te verdienen? Is het de moeite waard? Is daar wel vraag naar?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jack the Black
Jack the Black
Hallo Higherlever leden,
Ik ben zelf van turkse afkomst mijn woonplaats in Turkije heet Gaziantep het is dicht aan de syrische grens. Bij ons worden voornamelijk veel pistasnootbomen en olijfbomen gekweekt. Ik ben klein onderzoek van start gegaan en ben er achter komen dat er meer mensen een olijfboom willen hebben alleen ik wil grote partijen verkopen dus geen particulier ik heb nu al een klein stuk land wat ik als erfennis heb gekregen en stel als ik een een afspraak of een contract met een leverancier kan regelen heb ik de mogelijkheid om een groter stuk land te kopen.
Conclusie: Ik wil olijfbomen importeren uit Turkije en leveren aan leveranciers
Vragen: Is daar wat aan te verdienen? Is het de moeite waard? Is daar wel vraag naar?
Gr,
Yalcin
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25888-olijfbomen-importeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag