ik vroeg me af in hoeverre virtualisatie gebruikt wordt in het mkb segment,.. tegenwoordig zie je vaker dat men 'ict' uitbesteed heeft aan derden ('zorgen dat alles blijft werken voor fixed bedrag'), waarbij zo'n bedrijf geen 'serverpark' meer heeft.
Ik wil me nml gaan richten op de bedrijven die een eigen serverpark beheren (en geen gebruik maken van vritualisatie). Virtualisatie heeft drie smaken, nml VMWare, Microsoft (Hyper-V) en Xenapp (Citrix).
Het leven wordt alleen maar complexer, zal de Chaos theorie toch kloppen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
shao
shao
ik vroeg me af in hoeverre virtualisatie gebruikt wordt in het mkb segment,.. tegenwoordig zie je vaker dat men 'ict' uitbesteed heeft aan derden ('zorgen dat alles blijft werken voor fixed bedrag'), waarbij zo'n bedrijf geen 'serverpark' meer heeft.
Ik wil me nml gaan richten op de bedrijven die een eigen serverpark beheren (en geen gebruik maken van vritualisatie). Virtualisatie heeft drie smaken, nml VMWare, Microsoft (Hyper-V) en Xenapp (Citrix).
Het leven wordt alleen maar complexer, zal de Chaos theorie toch kloppen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26060-gebruik-van-virtualisatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag