Mijn huisgenoot kwam met de opmerking dat hij graag een inzicht zo hebben in het maximale budget van zijn klant om een beter idee te hebben voor welk bedrag hij ongeveer een offerte uit kan geven. Ik vond dit wel een interessante vraag. De echte verkoper weet natuurlijk hoe hij hier mee om moet gaan.
In zijn geval gaat het om het ontwikkelen van een bepaalde software. Het enige dat hij weet is dat zij onlangs een applicatie hebben laten maken voor EUR 6k.
Wat zouden jullie adviseren om te doen?
Gr Tom
A journey of a thousand miles begins with a single step, Lao Tze
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
OOR
OOR
Allen,
Mijn huisgenoot kwam met de opmerking dat hij graag een inzicht zo hebben in het maximale budget van zijn klant om een beter idee te hebben voor welk bedrag hij ongeveer een offerte uit kan geven. Ik vond dit wel een interessante vraag. De echte verkoper weet natuurlijk hoe hij hier mee om moet gaan.
In zijn geval gaat het om het ontwikkelen van een bepaalde software. Het enige dat hij weet is dat zij onlangs een applicatie hebben laten maken voor EUR 6k.
Wat zouden jullie adviseren om te doen?
Gr Tom
A journey of a thousand miles begins with a single step, Lao Tze
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26587-maximale-prijs-klant-bepalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag