Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Michiel Hennink
Michiel Hennink
Beste ondernemers,
Al een tijdje twijfel ik erover of het verstandig is om bij mijn (volledig geautomatiseerde) webdiensten
de gebruiker aan te spreken op persoonlijke titel. Met andere woorden: sluit ik elk e-mailbericht af met
mijn eigen naam, gebruik ik in de e-mail "ik" (en dus ook "u kunt altijd contact met mij opnemen en dan
help ik u zo snel mogelijk"), et cetera. Of kies ik er beter voor om termen als "ons" (bijv. "u kunt ons
altijd bereiken") te gebruiken (of gewoon je bedrijfs-/productnaam).
Het lijkt een futiel detail, maar ik zit er al een tijdje over te twijfelen; zouden gebruikers eerder e-mail van
een persoon willen ontvangen (maar waarbij de gebruiker waarschijnlijk best weet dat het een computer
is die de berichten verzendt, dus je wordt in feite "voor de gek gehouden"), of willen gebruikers liever
gewoon het zakelijke "ons" en afsluiting met "...-team" (om maar wat te noemen)?
Graag jullie opinie, ben benieuwd! Een detailkwestie, die echter wel interessant is voor veel ondernemers
hier (denk ook aan geautomatiseerde e-mail vanuit webshops e.d.).
Michiel.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag