Wij (mijn vrouw en ik) hebben een sub agentschap verworven van een zeer stijlvol maar gedurft dames kleding merk. We stappen helaas halverwege de verkoop ronden van de winter collectie in en hebben dus niet veel tijd maar moeten ons wel bewijzen.
Nu willen wij voor de regio die wij moeten vertegenwoordigen een goede marketing/reclame campagne starten. We willen beginnen met wat kaarten te versturen en na bellen natuurlijk. Maar op wat voor punten moeten we letten en hoe kunnen we een zo'n groot mogelijk resultaat behalen. Voorheen deed mijn vrouw vooornamelijk koude aquisitie (dit was voor een lager segment en voor kinderkleding) Maar wij denken dat dit een heel andere benaderings methode moet zijn.
Wie kan ons op weg helpen om dit zo goed en zo goedkoop mogelijk aan te pakken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AG Consulting
AG Consulting
Hallo Allemaal,
Wij (mijn vrouw en ik) hebben een sub agentschap verworven van een zeer stijlvol maar gedurft dames kleding merk. We stappen helaas halverwege de verkoop ronden van de winter collectie in en hebben dus niet veel tijd maar moeten ons wel bewijzen.
Nu willen wij voor de regio die wij moeten vertegenwoordigen een goede marketing/reclame campagne starten. We willen beginnen met wat kaarten te versturen en na bellen natuurlijk. Maar op wat voor punten moeten we letten en hoe kunnen we een zo'n groot mogelijk resultaat behalen. Voorheen deed mijn vrouw vooornamelijk koude aquisitie (dit was voor een lager segment en voor kinderkleding) Maar wij denken dat dit een heel andere benaderings methode moet zijn.
Wie kan ons op weg helpen om dit zo goed en zo goedkoop mogelijk aan te pakken.
Alvast bedankt voor de reactie
Addy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26655-marketing-plan-voor-een-nieuw-merk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag