Na 10 jaar gewerkt te hebben voor de klant wil ik een einde maken aan de opdrachtgever/opdrachtnemer relatie die heb met een klant.
.
Mij rede is hiervoor ik geen vertrouw in deze klant meer heb er worden o.a. te veel loze beloftes door deze klant gemaakt en opdrachten verstrekt worden die later dan weer ingetrokken worden.
Mij werkzaamheden van de afgelopen 10 jaar zijn:
1 websites bouwen en onderhouden voor deze klant
2 het neerzetten van server/pc configuratie en deze onderhouden
3 het verzorgen van de telefonie met alles wat daar bij hoort
4 het verzorgen van de internet verbinding en het netwerk
5 Het registeren van domeinnamen bij een hosting provider.
Voor al deze werkzaamheden is NOOIT een onderhoud en /of een andere overeenkomst getekend, er is altijd gewerkt van uit een opdracht c.q. storing situatie (uurtje/factuurtje) en/of ik stuurde facturen door die ik van derde parijen kreeg voor de diensten die ik bij hun afnam op verzoek van die klant.
Kan ik de contracten opzeggen (de domein registraties ) bij deze derde partijen en deze klant laten weten dat hij 3 maanden de tijd heb om deze domeinen naar een andere provider te verhuizen ?
Tot hoever heb ik nog een soort van zorgplicht voor de computers en netwerk.
Tot hoever kan ik een uitgeleende VioP telefoon lijn die op mijn naam staat per direct stoppen (de kosten van deze lijn worden n.l. direct op mij verhaalt)
En kan deze klant de kosten die hij moet maken hierdoor op mij verhalen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rwfen
rwfen
Hallo,
Na 10 jaar gewerkt te hebben voor de klant wil ik een einde maken aan de opdrachtgever/opdrachtnemer relatie die heb met een klant.
.
Mij rede is hiervoor ik geen vertrouw in deze klant meer heb er worden o.a. te veel loze beloftes door deze klant gemaakt en opdrachten verstrekt worden die later dan weer ingetrokken worden.
Mij werkzaamheden van de afgelopen 10 jaar zijn:
1 websites bouwen en onderhouden voor deze klant
2 het neerzetten van server/pc configuratie en deze onderhouden
3 het verzorgen van de telefonie met alles wat daar bij hoort
4 het verzorgen van de internet verbinding en het netwerk
5 Het registeren van domeinnamen bij een hosting provider.
Voor al deze werkzaamheden is NOOIT een onderhoud en /of een andere overeenkomst getekend, er is altijd gewerkt van uit een opdracht c.q. storing situatie (uurtje/factuurtje) en/of ik stuurde facturen door die ik van derde parijen kreeg voor de diensten die ik bij hun afnam op verzoek van die klant.
Kan ik de contracten opzeggen (de domein registraties ) bij deze derde partijen en deze klant laten weten dat hij 3 maanden de tijd heb om deze domeinen naar een andere provider te verhuizen ?
Tot hoever heb ik nog een soort van zorgplicht voor de computers en netwerk.
Tot hoever kan ik een uitgeleende VioP telefoon lijn die op mijn naam staat per direct stoppen (de kosten van deze lijn worden n.l. direct op mij verhaalt)
En kan deze klant de kosten die hij moet maken hierdoor op mij verhalen.
MvG
RwF
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26693-einde-maken-aan-de-opdrachtgeveropdrachtnemer-relatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag