Ik ben al een tijdje aan het Googelen, maar ik weet de juiste zoekterm niet!
Ik wil graag het resultaat dat je in de bijlage kan vinden. Ik wil daar ook een grafiek van kunnen maken dat laat zien hoeveel ik per dag aan de verschillende activiteiten heb besteed, die automatisch wordt geupdate.
Als ik hem klaar heb zal ik hem hier posten.
Het handigst in het gebruik is dan de bestand automatisch op te laten starten als je computer start, tezamen met een autohotkey scriptje dat in een loop het excel bestand elke 15/30/60 minuten naar voren laat komen zodat je hem niet vergeet in te vullen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
XiaoDi
XiaoDi
Hoi,
Ik ben al een tijdje aan het Googelen, maar ik weet de juiste zoekterm niet!
Ik wil graag het resultaat dat je in de bijlage kan vinden. Ik wil daar ook een grafiek van kunnen maken dat laat zien hoeveel ik per dag aan de verschillende activiteiten heb besteed, die automatisch wordt geupdate.
Als ik hem klaar heb zal ik hem hier posten.
Het handigst in het gebruik is dan de bestand automatisch op te laten starten als je computer start, tezamen met een autohotkey scriptje dat in een loop het excel bestand elke 15/30/60 minuten naar voren laat komen zodat je hem niet vergeet in te vullen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26928-hulp-maken-excel-urenregistratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag