Ik ben zelf ondernemer van een internet onderneming.
Dit bedrijf bestaat inmiddels al vanaf September '03,
het is allemaal goed verlopen sinds een paar maanden dat het steeds drukker werdt.
Naast mijn studie voor ik dit dus uit, met veel plezier en motivatie.
Maar sinds het steeds drukker werd ging het steeds mis,
Ontevreden klanten, veel klachten, Ik kon het zelf niet meer aan.
Steeds als ik bestellingen kreeg (5 t/m 10) per dag, moest ik ze orderenen, en doorsturen in een apart gemaakte email naar mijn leverancier die tevens het product levert aan de klant.
Ook heb ik problemen met mijn webwinkel systeem, onoverzichtelijk, klanten weten niet wat ze moeten doen.
Dus sinds een week heb ik besloten om een gehele nieuwe website te kopen en hiernaast nog een bedrijf te openen.
Met deze websites zitten systemen ingebouwt waarmee ik met 1 druk op de knop, de bestelling kan wijzigen kwa Status, en als de bestelling is opgestuurt, dat ik het Track&Trace nummer kan invullen en zo via 1 druk op de knop een automatische gemaakte email kan versturen naar de klant, deze hoef ik dus niet meer 10x per dag te typen met verschillende bedragen en texten als vooruitbetaling of rembours etc.
Zo hoop ik mij makkelijker te maken Is dit een goede keus?
Met dit systeem kan ik mij dus richten op de emails van de klanten ipv van alles door elkaar te doen (bestellingen/vragen/informatie).
Nu kan ik overal ter wereld waar internet is de bestellingen doorsturen, bevestigingen, status wijzigen, en verzendrapport versturen
Hebben julie nog enkele tips? Hoe ik bijv mijn bedrijf in de aandacht kan laten trekken, of hoe ik de ontevreden klanten wegwerken?
Ik ben nu bezig met plan van aanpak voor de 2 websites, want alles gaat nu stap voor stap en dan gaan ze pas online.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jens Kooijenga
Jens Kooijenga
Beste ondernemers,
Ik ben zelf ondernemer van een internet onderneming.
Dit bedrijf bestaat inmiddels al vanaf September '03,
het is allemaal goed verlopen sinds een paar maanden dat het steeds drukker werdt.
Naast mijn studie voor ik dit dus uit, met veel plezier en motivatie.
Maar sinds het steeds drukker werd ging het steeds mis,
Ontevreden klanten, veel klachten, Ik kon het zelf niet meer aan.
Steeds als ik bestellingen kreeg (5 t/m 10) per dag, moest ik ze orderenen, en doorsturen in een apart gemaakte email naar mijn leverancier die tevens het product levert aan de klant.
Ook heb ik problemen met mijn webwinkel systeem, onoverzichtelijk, klanten weten niet wat ze moeten doen.
Dus sinds een week heb ik besloten om een gehele nieuwe website te kopen en hiernaast nog een bedrijf te openen.
Met deze websites zitten systemen ingebouwt waarmee ik met 1 druk op de knop, de bestelling kan wijzigen kwa Status, en als de bestelling is opgestuurt, dat ik het Track&Trace nummer kan invullen en zo via 1 druk op de knop een automatische gemaakte email kan versturen naar de klant, deze hoef ik dus niet meer 10x per dag te typen met verschillende bedragen en texten als vooruitbetaling of rembours etc.
Zo hoop ik mij makkelijker te maken Is dit een goede keus?
Met dit systeem kan ik mij dus richten op de emails van de klanten ipv van alles door elkaar te doen (bestellingen/vragen/informatie).
Nu kan ik overal ter wereld waar internet is de bestellingen doorsturen, bevestigingen, status wijzigen, en verzendrapport versturen
Hebben julie nog enkele tips? Hoe ik bijv mijn bedrijf in de aandacht kan laten trekken, of hoe ik de ontevreden klanten wegwerken?
Ik ben nu bezig met plan van aanpak voor de 2 websites, want alles gaat nu stap voor stap en dan gaan ze pas online.
Bedankt! , Jens Kooijenga
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2712-vernieuwend-begin/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag