• 0

Gaarne opmerkingen omtrent site tot promotie van onbekende Spaanse producten

Omschrijving van je concept:

Basis idee achter de site is het promoten van vaak onbekende producten van hoge kwaliteit uit enkel alleen Andalusië in Spanje. Veelal zelfs Bio gecertificeerd. Daar ligt meteen ook de moeilijkheid, het zijn vaak onbekende producten.... Vandaar ook extra informatie omtrent de regio en de producten. Is ontstaan uit eigen zoektocht naar de betere Spaanse producten die in Nederland moeilijk tot niet verkrijgbaar zijn.

 

8)

 

En gelijk even de link anders kunnen jullie nog niet beoordelen...

 

http://www.spaansewinkel.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Tot nu toe veelal gewerkt aan een technisch beter werkende site die que SEO goed scoort op Google ( meeste bezoekers komen via Google ) en ook linkbuilding met onderwerp ( Spanje ) gerelateerde sites.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het vergroten van het aantal producten ( momenteel 150 verschillende ) en tevens vergoten van de informatie omtrent minder bekende zaken in deze regio.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Zoals al boven vermeld is dit concept anders doordat we zoeken naar het beste wat er te krijgen is in Andalusië en dat hier promoten ongeacht of men de producten kent. Tevens zoveel mogelijk Biologische landbouw. kortom echte kwaliteit. Tevens het verbreiden van meer kennis omtrent deze producten opdat de Echte kwaliteit uit deze regio de naam krijgt die ze verdienen. Zoals ook vermeld is dat meteen een moeilijk punt waardoor deze shop bewust zich in een hoekje zet van kwaliteit en geen kwantiteit.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Na toch een hele tijd gesleuteld te hebben en ook steeds weer aanpassen, vindt ik het nu tijd om me eens door jullie wakker te laten schudden waar de puntjes ( punten ) op de bekende letter geplaatst kunnen worden.

Er zijn enkele punten waar ik me al bewust van ben ( lees vaker de opmerkingen hier.. ) en die zijn bv lettertype en dergelijke. Ben er mee bezig en ontdek ook regelmatig fouten.. Was handig als alles wat ik invul standaard al in een zelfde formaat kwam te staan... Een ander punt is het Nederlands taalgebruik, ook dat is bekend en gelijk een probleempje.... Als combinatie van een Spaanse met een Limburger zijn we beide dus duidelijk geen NL taal experts...( heb ondertussen contact met een web teksten bureau om te kijken wat er nodig is...

 

Ik zoek dus vooral de andere bemerkingen die ik niet meer zie doordat na verloop van tijd je blind wordt van naar je eigen site te kijken. Kortom een frisse kijk is welkom. :)

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Grafisch is er ook het een en ander nog wel na te kijken ;) Zo is bij het onderste vak, bij de ronde hoeken,

de kleur rood niet hetzelfde als de achtergrond.

Is aangepast. thnx ;)

 

Verder ziet de webshop er goed uit, maar (tja, het is nu eenmaal

mijn afdeling..) het logo is wat te 'home-made' vind ik persoonlijk. Leuk concept, dat wel!

 

Home made, yep zoals alles op de site... eerst centjes verdienen en die langzaam weer terug investeren in verbeteren van site en de rest. Dus wie weet kom ik ooit bij je voor een logo..... ::)

Link naar reactie
  • 0

 

Een afbeelding vergroten kan je beter doen met een script als highslide. Nu opent de grote afbeelding niet eens in een nieuw venster.

alles wordt nu mooi zwart en je ziet alleen de image, welke browser gebruik je ?

 

Bekeken met IE8 en Firefox op Windows 7, Beide tonen de vergrote afbeelding de afbeelding in een nieuwe pagina, niet zoals jij bedoelt.

 

En een tip, deze pagina bijvoorbeeld:

 

http://www.spaansewinkel.nl/spaanse-producten/Spaanse-honing/Bloemen-Honing-Mil-flores-500-gram.html

 

Zo te zien heb je de tekst daarvan gekopieerd vanuit Word naar de site ? Nooit doen, Word genereerd allerlei HTML-rotzooi waardoor het er nu niet goed uitziet. Voor de veiligheid, de tekst eerst plakken naar Kladblok, van daaruit kopieren naar de site en daar je opmaak verder regelen.

 

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

Ik heb even gekeken op de webwinkel.

 

Ziet er gemakkelijk uit qua bestellen van producten en zoeken.

 

Wat ik zou veranderen is de achtergrond kleur. Na een paar minuutjes op je site te hebben gekeken gaat het erg storen. Misschien een tintje donkerder rood? Je hebt bijna 100% rood gebruikt van de RGB groep en dat is veel voor zo'n groot oppervlak.

 

Ook zijn de submenu's een beetje traag. Als je er met de muis overheen gaat, gaan de menutjes automatisch 1 voor 1 in- en uitklappen.

 

mikewise freelance in vormgeving.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 183 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.