Ga naar inhoud
Geplaatst:

John B

Ik zit met een dilemma en plaats dit bericht maar even hier omdat ik geen andere geschikte plek kan vinden.

 

Afgelopen december heb ik een klacht ingediend bij ING. Het probleem heeft niet specifiek met mijn eigen situatie te maken, maar raakt alle klanten van ING, particulieren en ondernemers. Als je het probleem kent, kun je er in bepaalde situaties misbruik van maken. En aangezien ik me haast niet kan voorstellen dat ik de enige ben die het probleem heeft geconstateerd, maak ik me daar druk om.

 

Alle andere banken waar ik mee te maken heb (gehad) kennen dit probleem niet. De oplossing is ook heel eenvoudig en in korte tijd te implementeren. Ik heb in de afgelopen 6 maanden regelmatig contact gehad met ING, maar kom niet verder dan de 1e en 2e lijns klantenservice, waar men meldt dat men "serieus aan het kijken is naar het probleem, maar niet kan zeggen of het wordt opgelost en zo ja, op welke termijn". Ook geeft men aan dat het probleem al bij de directie ligt, dus "een brief naar de directie sturen heeft geen zin".

 

Ik heb het probleem ruim een maand geleden ook bij de DNB neergelegd. Daar gaf men aan het probleem zeer serieus te nemen. Maar er gebeurt niets.

 

Ik kom dus geen stap verder. Ik kan me hier heel kwaad om maken, maar dat helpt niet. Ik ben ervan overtuigd dat er wel de nodige actie komt als ik het probleem naar de pers stuur of hier op het forum plaats, maar dat heeft ook een averechts effect. In de tijd die daarna nodig is voor de oplossing kunnen vervelende situaties ontstaan en dat wil ik ook weer niet op mijn geweten hebben.

 

Omdat het een deel van mijn denk-tijd in beslag neemt, die ik liever ergens anders voor zou willen gebruiken, sta ik open voor jullie creatieve suggesties.

 

Featured Replies

Geplaatst:

Yannick_

Of heeft het eerder iets met persoonsgegevens te maken? Je kunt relatief eenvoudig persoonsgegevens (Naam + WP) van andere mensen boven tafel krijgen...

 

Wat je er dan mee zou kunnen doen is een tweede ?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Geplaatst:

John B

  • Auteur

 

 

Of heeft het eerder iets met persoonsgegevens te maken? Je kunt relatief eenvoudig persoonsgegevens (Naam + WP) van andere mensen boven tafel krijgen...

Helaas, geen van beide goed ...

Geplaatst:

Yannick_

Helaas, geen van beide goed ...

 

Of gelukkig geen van beide goed... ;)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

  • 1 month later...
Geplaatst:

John B

  • Auteur

Ik weet niet of het de ING-klanten onder jullie al is opgevallen?

 

ING verstuurt sinds deze maand haar rekeningafschriften in nieuwe enveloppen. Die zijn nu niet meer doorschijnend ...

Geplaatst:

Sartorius

Ik weet niet of het de ING-klanten onder jullie al is opgevallen?

 

ING verstuurt sinds deze maand haar rekeningafschriften in nieuwe enveloppen. Die zijn nu niet meer doorschijnend ...

 

Staat er zulke belangrijke informatie op onze afschriften dan..?

www.greenmini.nl - Groene Apple Mac Mini hosting in een topklasse datacentrum - Voor de echte Apple-fanaat, maar ook voor de maatschappelijk betrokken ondernemer.

Geplaatst:

member123

had je dan niet gelijk kunnen doorgeven dat het kapwerk wat beter zou kunnen?

 

kapwerk is het snijden van de afschrijften op de juiste maat. zit bij ING vaak een cm verschil tussen de verschillende afschriften. probeer maar eens een stapeltje afschriften tegelijk in een ordner te krijgen dan zie je dat de perforaties niet bepaald boven elkaar zitten.

 

Verder was me niks opgevallen aan de enveloppe (nu niet en voorheen niet)

Geplaatst:

John B

  • Auteur

Staat er zulke belangrijke informatie op onze afschriften dan..?

Niet bij iedereen ... ;)

 

 

had je dan niet gelijk kunnen doorgeven dat het kapwerk wat beter zou kunnen?

Ik heb wel ooit gemeld dat de perforatie te ver van de kant af zat (alleen bij de kostenoverzichten). Daardoor pasten deze niet in de bijgeleverde map. Heeft ook een tijdje geduurd, maar is uiteindelijk opgelost. Misschien dus toch maar even melden?

Geplaatst:

member123

is al jaren zo bij ING bank dat die afschriften zo beroerd gekapt zijn.

Of ze hebben daar zulke slechte kaptafels of zulk slecht personeel.

heb zelf wel eens met dergelijke machines gewerkt en dat kan gewoon heel netjes.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.