Consultancy: wie heeft benchmarkgetallen? omzet per medew., % declarabele uren?
Hallo, ben nieuw hier en ik heb een marketing consultancy bedrijf op het gebied van internetmarketing. Hier werken meerdere medewerkers. Wie kan met mij de kennis delen wat een omzet per medewerker haalbaar kan zijn. Ook zou ik graag willen weten welk percentage ik kan verlangen dat medewerkers declarabel moeten zijn (je moet toch rekening houden met vakantiedagen, reistijd naar klanten, interne uren - intern overleg, opleiding, kennisoverdracht etc.).
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
chek7819
chek7819
Consultancy: wie heeft benchmarkgetallen? omzet per medew., % declarabele uren?
Hallo, ben nieuw hier en ik heb een marketing consultancy bedrijf op het gebied van internetmarketing. Hier werken meerdere medewerkers. Wie kan met mij de kennis delen wat een omzet per medewerker haalbaar kan zijn. Ook zou ik graag willen weten welk percentage ik kan verlangen dat medewerkers declarabel moeten zijn (je moet toch rekening houden met vakantiedagen, reistijd naar klanten, interne uren - intern overleg, opleiding, kennisoverdracht etc.).
Ben benieuwd!
Martin
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27454-consultancy-wie-heeft-benchmarkgetallen-omzet-per-medew-declarabele-uren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag