Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Eigen zaak, eigen gezin en weer gaan studeren

Geplaatst:

jen

Ik zit er sterk aan te denken om eindélijk eens m'n studie af te gaan maken. Maar dat betekent wel minder tijd voor m'n webshop (en dus minder inkomsten) Weet iemand of er regelingen zijn voor ondernemende moeders met een eigen bedrijf die weer willen gaan studeren?

Dank!

Groetjes Jen

Featured Replies

Geplaatst:

djluc

Wat voor regeling verwacht je? Je hebt inkomen en neemt vrijwillig het besluit om te gaan studeren, lijkt me niet dat daar enige subsidie voor nodig is? Waarom wil je eigenlijk gaan studeren? Wil je weer terug de arbeidsmarkt op? Alleen in dat geval zou er nog enig nut kunnen zijn om een soort subsidie toe te kennen wellicht.

Wat, als het direct aan je bedrijf gerelateerd is, wel zou kunnen is dat je wellicht (een deel van) de studiekosten als bedrijfskosten zou kunnen boeken. Daarvoor moet je even de concrete regels opzoeken.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

StevenK
Raad van Advies

Op 8-7-2010 om 14:48, jen zei:

Ik zit er sterk aan te denken om eindélijk eens m'n studie af te gaan maken. Maar dat betekent wel minder tijd voor m'n webshop (en dus minder inkomsten) Weet iemand of er regelingen zijn voor ondernemende moeders met een eigen bedrijf die weer willen gaan studeren?

Dank!

Groetjes Jen

Ja, www.ou.nl zorgt ervoor dat je kunt studeren met je eigen tijdindeling en dus uitstekend kunt combineren met zelfstandig ondernemen.

#ICT #Legal #manufacturing #sustainability

Geplaatst:

Antwoord voor bedrijven

Hi,

Ik weet niet om welke studie het gaat (soms zijn er wel mogelijkheden) en uitaard kun je studiekosten opvoeren voor de IB.

Succes!

Elke

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Geplaatst:

PrimagoAdvies

Beste Jen,

Aan wat voor studie denk je?

Ik wil best met je meedenken.

Groeten van Hetty

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.