Wij zijn druk bezig met het bekijken van een locatie om ons bedrijf in te vestigen (kantoorruimte in de regio Utrecht). Daar er vandaag de dag erg veel leeg staat lijkt het me dat er goed valt te onderhandelen.
• onderhoud lampen en buizen in gemeenschappelijke
ruimten;
• het (periodiek) schoonhouden en ontstoppen van goten,
hemelwaterafvoeren;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde en
geleverde leveringen, diensten.
--
Is het realistisch om in te zetten op een huurprijs van € 90,00 p/maand en een huurvrij periode van 12 maanden (mijn onderbuik gevoel geeft aan dat er misschien wel meer mogelijk is, maar heb hier geen ervaring mee).
Wellicht heeft iemand ervaring? voor mensen in de buurt of uit Utrecht: Betreft hier Lage Weide.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
j0ch3m
j0ch3m
Een goede middag,
Wij zijn druk bezig met het bekijken van een locatie om ons bedrijf in te vestigen (kantoorruimte in de regio Utrecht). Daar er vandaag de dag erg veel leeg staat lijkt het me dat er goed valt te onderhandelen.
In het kort de situatie:
- Kantoorpand +/- 172 M2 (waarvan 20M2 gezamelijke ruimte is)
- Huurprijs p.m2 : € 125,00
- Servicekosten p.m2: € 25,00
- Contractduur: verhuurder wil 5 jaar, opzegtermijn 1 jaar.
In de servicekosten zit:
verrekenbaar voorschot op de vergoeding voor bijkomende
leveringen en diensten.
• gasverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de
installaties van de gemeenschappelijke ruimten;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van
de installaties van de gemeenschappelijke ruimten;
• waterverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de
installaties van de gemeenschappelijke ruimten;
• gasverbruik individueel inclusief vastrecht ten behoeve
van de gehuurde ruimte;
• elektriciteitsverbruik individueel inclusief vastrecht ten
behoeve van de gehuurde ruimte;
• waterverbruik individueel inclusief vastrecht ten behoeve
van de gehuurde ruimte;
• onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of
luchtbehandelingsinstallatie(s);
• idem van brandmelder-, gebouwbewakings-,
storingsmelder- en noodstroominstallatie(s);
• idem handmatig of motorisch aangedreven deuren;
sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.;
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten,
liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, het
verwijderen van sneeuw en ijs, beglazing
gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder
en/of terrein;
• assurantiepremie buitenbeglazing;
• nachtveiligheidsdienst, bewaking;
• communicatie;
• groenvoorziening;
• onderhoud lampen en buizen in gemeenschappelijke
ruimten;
• het (periodiek) schoonhouden en ontstoppen van goten,
hemelwaterafvoeren;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde en
geleverde leveringen, diensten.
--
Is het realistisch om in te zetten op een huurprijs van € 90,00 p/maand en een huurvrij periode van 12 maanden (mijn onderbuik gevoel geeft aan dat er misschien wel meer mogelijk is, maar heb hier geen ervaring mee).
Wellicht heeft iemand ervaring? voor mensen in de buurt of uit Utrecht: Betreft hier Lage Weide.
Alvast bedankt voor de reacties.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27531-huurvrij-periode/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag