Een goede titel verzinnen voor dit probleem is lastig.
Wat is het geval. Ik wil twee domeinnamen koppelen aan 1 hostingpakket. Mij is verteld dat het met .nl namen niet mogelijk is om het in te stellen als c-name. Er wordt eigenlijk alleen een redirect aangemaakt op de nameserver naar het hoofddomein.
Ik wil echter dat beide domeinnamen evenveel recht hebben, om het zo te zeggen. Het moeten beide hoofddomeinen zijn (dit ivm metingen die door ICStats worden gedaan)
Waarom is het niet mogelijk op de nameserver in te stellen dat beide domeinen direct naar het betreffende hostingpakket verwijzen, maar waarom moet er 1 geredirect worden naar het hoofddomein.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WelleKe
WelleKe
Een goede titel verzinnen voor dit probleem is lastig.
Wat is het geval. Ik wil twee domeinnamen koppelen aan 1 hostingpakket. Mij is verteld dat het met .nl namen niet mogelijk is om het in te stellen als c-name. Er wordt eigenlijk alleen een redirect aangemaakt op de nameserver naar het hoofddomein.
Ik wil echter dat beide domeinnamen evenveel recht hebben, om het zo te zeggen. Het moeten beide hoofddomeinen zijn (dit ivm metingen die door ICStats worden gedaan)
Waarom is het niet mogelijk op de nameserver in te stellen dat beide domeinen direct naar het betreffende hostingpakket verwijzen, maar waarom moet er 1 geredirect worden naar het hoofddomein.
Ik hoop dat jullie er wijs uit kunnen :-[
Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2801-waarom-redirect-domeinnaam/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag