Geplaatst: 18 augustus 201014 j Bismuth 16 berichten 4 Trofeeën 1 Reputatie Test voor eerste bericht! nu met emoticon 8) :)
Geplaatst: 18 augustus 201014 j Frans Sijtsma 8.5k berichten 9 Trofeeën 776 Reputatie Eerste bericht had je elders al geplaatst toch? Met emoticons is gelukt ;D Opdracht 2 : voor vannacht: Quote dit bericht van mij Opdracht 3 : link naar dit bericht in een nieuw bericht Als ik morgenochtend kijk en het is gelukt, dan krijg je er een reus bij (kun je meteen uitzoeken wat dat is) M.a.w. : Welkom op Higherlevel :) Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic
Geplaatst: 18 augustus 201014 j Quibke 597 berichten 8 Trofeeën 111 Reputatie Hahaha, en dit krijgt iedere nieuwkomer voortaan als huiswerk mee van je ? ;)
Geplaatst: 18 augustus 201014 j Bismuth 16 berichten 4 Trofeeën 1 Reputatie Auteur Op 18-8-2010 om 22:06, Frans Sijtsma zei: Eerste bericht had je elders al geplaatst toch? Met emoticons is gelukt ;D Opdracht 2 : voor vannacht: Quote dit bericht van mij Opdracht 3 : link naar dit bericht in een nieuw bericht Als ik morgenochtend kijk en het is gelukt, dan krijg je er een reus bij (kun je meteen uitzoeken wat dat is) M.a.w. : Welkom op Higherlevel :) Haha Je bericht is gequote!
Geplaatst: 18 augustus 201014 j Eric van Wenkop 62 berichten 6 Trofeeën 3 Reputatie challenge 2 completed, u gaat nu door voor de wasmachine!
Bismuth
Test voor eerste bericht!
nu met emoticon 8) :)