Mijn naam is Danny en zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw hier.
Circa 2 maanden geleden heb ik een chrome set laten maken door een bekende van me voor mijn motor. Dit is bij iedereen in de smaak gevallen en vandaar dat ik het wil laten maken in het buitenland.
Al geruime tijd ben ik op zoek naar een goedkope en efficiente manier van productie maar aangezien dit een redelijk nieuw terrein voor mij is vraag ik om jullie hulp :)
Wat betreft de beugels is het geen complex ontwerp gewoon een aantal stalen buizen met een doorsnee van 10mm en en een lengte variërend van 30 tot 80 centimeter en het moet wel verchroomd worden.
Heeft iemand suggesties waar ik dit zou kunnen laten fabriceren tegen een redelijke prijs?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DBouwer
DBouwer
Goedendag allemaal,
Mijn naam is Danny en zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw hier.
Circa 2 maanden geleden heb ik een chrome set laten maken door een bekende van me voor mijn motor. Dit is bij iedereen in de smaak gevallen en vandaar dat ik het wil laten maken in het buitenland.
Al geruime tijd ben ik op zoek naar een goedkope en efficiente manier van productie maar aangezien dit een redelijk nieuw terrein voor mij is vraag ik om jullie hulp :)
Wat betreft de beugels is het geen complex ontwerp gewoon een aantal stalen buizen met een doorsnee van 10mm en en een lengte variërend van 30 tot 80 centimeter en het moet wel verchroomd worden.
Heeft iemand suggesties waar ik dit zou kunnen laten fabriceren tegen een redelijke prijs?
Meer info of tips zouden echt welkom zijn! ;D
Met vriendelijke groet,
Danny Bouwer
Student Ondernemen Detailhandel.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28562-chrome-stalen-beugels-fabriceren-in-het-buitenland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag