bij deze wil ik jullie een vraag stellen. Stel je voor dat wanneer ik belastingpapieren/belastingadvies voor particulieren ga verzorgen en ik ga hiermee flink onder het bedrag zitten dat een administratiekantoor voor deze dienst vraagt is er dan het risico dat ik aangepakt kan worden vanwege oneerlijke concurrentie of iets dergelijks??
Zelf kon ik helaas niet het antwoord hierop vinden. Alvast bedankt !!!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Paul1990
Paul1990
Geachte lezers,
bij deze wil ik jullie een vraag stellen. Stel je voor dat wanneer ik belastingpapieren/belastingadvies voor particulieren ga verzorgen en ik ga hiermee flink onder het bedrag zitten dat een administratiekantoor voor deze dienst vraagt is er dan het risico dat ik aangepakt kan worden vanwege oneerlijke concurrentie of iets dergelijks??
Zelf kon ik helaas niet het antwoord hierop vinden. Alvast bedankt !!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28823-concurrentie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag