Hallo Iedereen,

Wij zijn een familiebedrijf met inmiddels 21 mensen in dienst (incl onszelf), op dit moment maken we voor onze boekhouding/facturatie/inkoop en voorraadadministratie gebruik van exact globe. Op zich gaat dit goed maar toch denk ik af en toe dat exact globe een star en onduidelijk/niet gebruiksvriendelijk programma is.

Daarom ben ik benieuwd naar bedrijven die andere programma's gebruiken, en natuurlijk welke en waarvoor ze voor deze gekozen hebben?

Ook zou ik graag willen weten welk programma er geschikt is om onze verhuurvloot bij te houden?

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28834-exact-globe-verhuur-software/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Joost,

Er is nooit met absolute zekerheid te vertellen welk pakket voor een bedrijf geschikt is, zonder dat je meer info hebt over de processen en activiteiten.

Ben toch even op jullie website geweest. Daaruit maak ik op dat jullie je voornamelijk bezig houden met verkoop en service.

Kijk eens op http://www.OpenErp.com Dit is een OpenSource management oplossing. Uitermate flexibel, en VEEL aanvullende modules. Verkoop, service en verhuur is zeker mogelijk; daarvoor zijn mooie modules beschikbaar.

Er zijn zeker nog (veel) meer software oplossingen op de markt welk geschikt zouden kunnen zijn. Ik ben echter zeer enthousiast over Open source. Geen dure licentiekosten; Flexibel en zeer eenvoudig aan te passen aan specifieke wensen. Geen extreme eisen voor de hardware.

Je betaald dus alleen voor de implementatie en aanpassingen, als deze al nodig zijn.

Thomas.

Gemak dient de ondernemende mens...

De oprechte eenvoud

www.open2bizz.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar