Ik ben op zoek naar een uitgebreide installatiegids van Magento. Denk hieraan aan wat iedere funcite inhoud in de backoffice zoals CMS, Statische pagina maken etc. Ik zit namelijk met het probleem dat ik bijvoorbeeld niet weet waar ik de titel van de webwinkel neer moet zetten aangezien ik dat meerdere keren in de backoffice tegenkom, maar wat is nu goed en wat niet?
Ook ben ik zoekende naar een affiliatemodule die in je shop in te bouwen is voor webmasters die dan dus een unieke id krijgen etc.
Daarnaast zoek ik een spaarpunten systeem, voor 50,- xx punten etc.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
W-Media
W-Media
Ik ben op zoek naar een uitgebreide installatiegids van Magento. Denk hieraan aan wat iedere funcite inhoud in de backoffice zoals CMS, Statische pagina maken etc. Ik zit namelijk met het probleem dat ik bijvoorbeeld niet weet waar ik de titel van de webwinkel neer moet zetten aangezien ik dat meerdere keren in de backoffice tegenkom, maar wat is nu goed en wat niet?
Ook ben ik zoekende naar een affiliatemodule die in je shop in te bouwen is voor webmasters die dan dus een unieke id krijgen etc.
Daarnaast zoek ik een spaarpunten systeem, voor 50,- xx punten etc.
YouTube HondenSteps
HondenSteps
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28919-magento-vragen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag