• 0

Businessplan: alles beschrijven in eerste persoon of derde persoon?

Ben mijn busines plan af aan het ronden. Ik heb natuurlijk zelf alle texten geschreven, maar heb deze professioneel laten corrigeren en rederigeren, mijn Nederlands is niet perfect.

Anyway - er word nu gepraat in de 3de persoon in de text.

"in 2004 starte janssen dreamteam BV "

"in april 2010 legde janssen contacten met een zweeds beursgenoteerd bedrijf"

Iemand een idee of dit goed is?

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

• 0

"in 2004 startte dhr. Janssen Dreamteam BV"

of

"in 2004 heeft dhr. Janssen Dreamteam BV opgericht"

-----

"in april 2010 legde dhr. Janssen contact met een Zweeds beursgenoteerd bedrijf"

of

"in april 2010 heeft dhr. Janssen contact gelegd met een Zweeds beursgenoteerd bedrijf"

Voor zover ik weet is het bovenstaande correct.

• 0

Hoi Raoul,

Mijn voorkeur gaat uit naar een businessplan in de "wij"-vorm. Zoek eens op "investment memorandum" (voor de aanvraag van een beursnotering).

Met vriendelijke groet,

Ties

Hoi Ties,

Mijn voorbeeld was misschien te vaag.

text:

In april 2010 legde Janssen contacten met een Zweeds beursgenoteerd bedrijf, dat een software pakket op de markt brengt om gsm-toestellen van verdachte personen uit te kunnen lezen om de data zeker te stellen. Vooral nationale forensische instituten behoren tot de afnemers. Dit bedrijf kan alleen de oudere generatie SonyEricsson toestellen uitlezen en dreamTeam bood dit bedrijf de broncode aan voor nieuwere modellen.

Raoul

• 0

Hoi Raoul,

Ook in die zin zou ik voorkeur hebbeb voor de "wij"-vorm.

Trouwens, als investeerder ben ik niet zo zeer geinteresseerd in "contacten leggen" maar meer in samenwerking bij voorkeur in formele vorm via een LOI ("letter of intent") oid. Contacten leggen doen we elke dag.......

Succes!

Ties

• 0

Hoi Raoul,

Ook in die zin zou ik voorkeur hebbeb voor de "wij"-vorm.

Trouwens, als investeerder ben ik niet zo zeer geinteresseerd in "contacten leggen" maar meer in samenwerking bij voorkeur in formele vorm via een LOI ("letter of intent") oid. Contacten leggen doen we elke dag.......

Succes!

Ties

Is dat om aan te geven "al jij aandeelhouder word word het meervoud" (om het gevoel van samenwerking tussen oprichter en aandeelhouder)

Ik vraag het omdat ik in eerste instantie wil gaan voor een banklening - en die nemen geen belang.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar