• 0

Mijn webshop die nu een jaar draait

Omschrijving van je concept:

Wij verkopen auto onderdelen voor de hobbyisten die zelf willen opvoeren of aanpassen.

 

mijn webshop site

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Complete website zelf gemaakt met

Joomla

Virtuemart

zelf een pricelijst module geprogrameerd

flash header en footer

css

en nog heel veel kleine aanpassingen

om de look en de feel goed tekrijgen

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

een complete webshop met ons assortiment aanbieden

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

de markt die wij bedienen. v

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

look en feel en of het beter kan in algemeen

 

 

Sometimes your the windshield and sometimes your the bug.

You need to get on the side of the windshield

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

Het ziet er over het algemeen wel netjes uit. Strak ontwerp, niet helemaal mijn smaak maar prima.

 

Wat ik anders zou doen:

 

1. Ik vind je producten menu op een aparte plaats staan (rechts onder) dat verwacht niemand.

2. Wanneer ik op een pagina klik boven in het menu verdwijnt het hele submenu met producten, dit zorgt ervoor dat wanneer een bezoeker binnenkomt op zo'n informatieve pagina hij of zij niet gelijk door heeft dat hij of zij zich op een webwinkel bevindt.

3. De code van de website is totaal niet zoekmachine vriendelijk, de URL's ook niet. Veel JS in de code, dat slikken zoekmachines niet.

4. Meta description tag is niet goed gevuld op de pagina's waar ik keek.

5. Header rustiger laten animeren, het leid voor me gevoel te veel af.

 

Wat is goed:

 

1. kruimelpad, op een logische plaats

2. Duidelijke pagina's (categorieën en producten) door niet te veel tekst.

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Krypto,

 

- Waarom bij het registreren de veldnamen zo ver achter de invulvelden geplaatst? En waarom moet ik "Provincie" invullen?

 

- Bij "Evenementen" zou ik een paar dingen in de toekomst zetten i.p.v. alleen evenementen die al geweest zijn.

 

- Je FAQ vind ik wat merkwaardig, alleen een schema van een schakelaar?

 

- Als ik "Account en Bestelstatus" opvraag terwijl ik niet ingelogd ben is het voldoende om het inlogform te tonen (dus zonder zo'n onvriendelijk rood kruis en "Fout").

 

- Je Algemene Voorwaarden zijn in strijd met de Wet Koop op Afstand (retourrecht).

 

- Als ik aanvink dat ik me niet wil registreren, heb ik wat twijfels bij het vervolgens moeten aanklikken van de button "Verzend registratie"

 

- Als ik een fout maak bij het invullen van mijn gegevens wordt het hele formulier gewist

 

Er valt nog wel meer te vertellen, maar dit lijkt me voorlopig voldoende ...

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Ik kan me voorstellen dat het misschien niet makkelijk toe te passen is, maar het lijkt met een stuk beter werken als

de klant zijn/haar auto in kan geven en dan alle producten die hier niet voor geschikt zijn af vallen. Op het moment dat

ik ook een velg zoek, wil ik een inch maat in kunnen geven in plaats van dat ik alle velgen aan moet klikken om te zien

ik welke maten jullie ze verkopen ;)

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

allemaal goede punten

 

heb weer wat te doen :)

 

het is niet alleen een webshop maar we laten ook onze projecten er zien en we hebben ook een werkplaats.

 

weet zelf niet hoe ik dat duidelijker kan maken.

 

 

Sometimes your the windshield and sometimes your the bug.

You need to get on the side of the windshield

Link naar reactie
  • 0

Ik bezit een paar leuke voertuigen dus heb ook eens rondgekeken wat voor moois jullie hebben, helaas blijkt na veel klikken dat er geen enkel onderdeel voor mijn auto's beschikbaar is. :(

Ik zou het daarom ook fijn gevonden hebben om op basis van auto merken en types te kunnen zoeken.

 

Ik vermoed dat jullie afzet met name in de kitcar hoek zit, zou het niet een mooie toevoeging zijn om specifieke gereedschappen aan de webshop toe te voegen zodat de zelfbouwer niet alleen onderdelen via jullie kan aanschaffen maar meteen ook de juiste tools om het project tot een goed einde te brengen.

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie
  • 0

Op de pagina 'Uitleg webshop' staan enkele spel- en stijlfouten:

-Tussen kiest wordt hoort een komma te staan.

-Aan het eind van elke zin hoort een punt te staan en zinnen beginnen altijd met een hoofdletter.

-Tot 250 euro is het 6.75 graag veranderen in Tot € 250,00 zijn de verzendkosten € 6,75.

-Openings tijden aan elkaar schrijven.

-Geen afkortingen zoals info gebruiken, maar gewoon informatie.

 

Dergelijke fouten kom ik op meerdere plekken tegen.

 

Verder raad ik aan geen cursieve tekst te gebruiken. Op een beeldscherm leest dit namelijk niet prettig. Er zit een wereld van verschil tussen schrijven voor het internet en voor papier.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb als autoliefhebber ook even gekeken. Los van eerdere opmerkingen, ben ik als bezoeker en dit zijn autoliefhebbers inhoudelijk geïnteresseerd en ga je eerst de foto's bekijken.

 

Dit is verhoudingsgewijs (te) veel klikwerk en zie je vervolgens 1 foto. Ik zou er voor kiezen om makkelijk een serie foto's te kunnen bekijken. Misschien een soort galerie/carrousel van foto's. Hier wek je interesse mee op en gaat men verder.

Link naar reactie
  • 0

Misschien pietluttig maar als het mij opvalt gebeurt het ook bij anderen;

 

*Zet in categorien alles in dezelfde letters (turbo staat nu in kleine letters)

*Gebruikersnaam en wachtwoord velden even groot maken.

*Op de homepage na de 2e zin een spatie " gebouwd.Niet".

*primary nav-bar -> verlangslijstje?

*Evt zou je het registreren samen kunnen voegen met je inlogvelden bij gebruikersnaam.

*Wat is er met de FAQ en wat doet deze bij media?

*Homepage welkomstbericht is op zich duidelijk maar kan beter / aantrekkelijker. Taal zoals; "Wij hebben alles in huis om een droom uit te laten komen.webshop (link niet duidelijk). en laat ook uw droom uit komen... " komt niet helemaal lekker over.

*Webshop is geheel gesloten wegens prijswijzigingen? Een winkel sluit de deuren ook niet als er nieuwe kaartjes komen te hangen. Dit kan nooit zoveel werk zijn dat je lange tijd dicht moet. Gezien het feit dat door de webshops klanten 24/7 kunnen winkelen moet je dus ook zo min mogelijk (lees: nooit) gesloten zijn.

 

Succes

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.